Recenze (290)
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Skvěle vystavěný seriál, který dokáže překvapit. Korejci v roce 2021 prostě jedou!👌👌👏
Modrá až na kost - Epizoda 6 (2021) (epizoda)
Wow!! Tak tohle je brutalne dobre vystaveny dil!! 👏👏
Monsters - Temný kontinent (2014)
Dějově v podstatě úplně o ničem...na druhou stranu vizuálně je to pěkná podívaná. Co mne zaujalo, byly reálně zachycené emoce z války. O tom co člověk musí udělat, aby přežil. S čím musí žít. Celý film je více než akční hodně o emocích. Bylo zde pár opravdu silných momentů. Nic převratného, ale podívat se na to určitě dá. Nepatří to k filmům, ke kterým se rád vrátím, ale jeho shlédnutí nebyl promarněný čas. 65%.
Moon Knight - Blázinec (2022) (epizoda)
Tak tohle byl jooo herecký koncert!! Isaac si to celé namazal na chleba!
Mortal Kombat (2021)
Achjo...takový promrhaný potenciál..to je škody. Proklatě málo sobojů, což je vzhledem ke značce Mortal Kombat průšvih jako vrata. A když už jsou, tak jsou krátké. Ale nutno přiznat, že povedené. Charaktery věrné předloze sice potěšily, ale režijně i scénáristicky byly zabité. Bez šance si vybudovat k postavám nějaký vztah. Jediný kdo by mohl charisma rozdávat komukoliv je Sanada. Ale toho je tam tak proklatě málo. A je strašná škoda, že se tvůrci absolutně odklonili od formátu turnaje. Co se ale povedlo nesporně, tak jsou fatality a originální hlášky ze hry. To fanouška zahřeje u srdce...je to škoda;(
MOST! - Epizoda 5 (2019) (epizoda)
Pro mě zatím nejlepší díl! Hlášky neskutečný🙈😂
Mumie (2017)
Čekal jsem mnohem víc. I proto jsem trošku rozčarovaný. Na druhou stranu je řemeslně dobře odvedená práce s mnoha super momenty. Vznikající Dark Universe by fungovat mohlo a sám jsem zvědavý do jakých všech monster a hrdinů studio půjde. Sofie Boutella je jako mumie rozhodně o 1000% lepší než plešoun ze staré Mumie a Tom Cruise je taky lepší než Brandon, který byl spíš za ňoumu. Naopak slečna Jenny slabší a Rachel Weisz ji v tomto ohledu zastínila. Akce skvěle natočená a bylo tu opravdu pár skvělých nápadů. Pana Hyda jsem čekal ještě o něco většího, ale i tak byl celkem fajn. V hlavně mi utkvěla taky kniha života z původní mumie. Humor byl místy fakt vtipný - hlavně Cruisovo posednutí Mumií často nahrávalo a tvořilo hodně vtipné situace. Bohužel film nevyždímal maximum a hodně věcí zůstalo nevyužito. Co mě osobně vadilo nejvíc tak některé nelogické věci. Například jak Cruise na začátku odstřelí řetěz co drží sargofág. Tohle je opravdu fuck the logic. Ve všech dochovalých materiálech, nebo knihách, nebo filmech jsou hrobky velmi dobře zabezpečené a je zde plno pastí. Tady to dokonce není hrobka, ale vězení a světe div se - pasti žádné!! Ani jedna!! Tak trouba Nick odstřelí řetěz, vytáhne sargofág, zelený hlavy ho naloží do letadla a letí se....no to se mnou šili všichni čerti....pár podobných momentů tam ještě bylo, ale žádný takového formátu. Jako rozjezd pro budoucí filmy z Dark Universe to obstálo obstojně a uvidíme co přijde dál. 70%
Muži v černém 3 (2012)
Mindfuck nakonec moc dobrej!
Nad ránem (2019) (seriál)
Tak tohle můžu!! Epesní věcička která má víc propracovanějších charakterů než kdejaký velkofilm. Svižný, originální, nápaditý, vtipný, zábavný. Pecka!!!
Náhradníci (2000)
Miluju tenhle film! Mladej Neo se prohání po fotbalovým hřišti a má to pořádný koule! Opravdu vtipná komedie, kterou si vždycky rád pustím! Gene Hackman je opět na pána, tedy spíš na pana trenéra. Sbírka individuí v týmu je skvěle fungující a soundtrack má vážně šťávu. 80%