Recenze (2 753)
Vlad narážeč (2003)
No sakra,ten film je opravdu hrozný.Distributor si zřejmě plete horor a loutkový film plný hovadin a blbostí.Není dál o čem.
Čas sluhů (1989)
Opravdu výborně natočený a herecky zahraný film,na který se kdykoliv opět podívám.
Slídil (1972)
Velmi dobře a precizně odvedená práce dle divadelní hry.Koncert dvou legend na obrazovce.
Party Bus to Hell (2017)
Velké párty šlapek,to je pravda.Samotný hororový příběh buší tak do hlavy,že jste z toho za třicet minut znudění a doufáte v lepší obrat,jenže ta chvíle nepřichází a mě to naštvalo,jelikož podklad filmu byl celkem dobrý a já čekal u takového ksichtu na plakátu Brutal bus party.Nedočkal jsem se.Je to z řady dalších nefunkčních rádoby hororů,které zapadnou prachem.
Tesserakt (2003)
Nedotažený podprůměrný horůrek,u kterého čekáte že přijde ---to něco víc,ale nechá vás to v nudném klidu až do konce.
Toxický mstitel 4: Masakr ve městě (2000)
Co to ksakru je??.Nedá se to vůbec pozřít,taková Tromácká sračka se jen tak nevidí.
Dementia 13 (2017)
Velmi nedotažený a špatný remake,který se opravdu nepovedl.
Tichá noc, krvavá noc (1972)
Dobrý ,impulzivní horor s precizním koncem.
Hisss (2010)
Výborný,mě se to opravdu líbilo.Lynchovým vzdávám hold.
Havraní kronika (2004)
Horor,který zaujme pouze několika scénami,jinak není na co koukat,možná tak na Ginu Philips.