Recenze (2 753)
Nikdo nepřežije (2012)
Velmi dobré nápady smrti mě opravdu bavily a já jsem spokojen i s dobrým tempem filmu i s motivy gore.
Alonzo, muž bez rukou (1927)
Bláznivý Lon CHaney a krásná Joan dali tomuto snímku velmi dobrý základ.Němý film na vysoké úrovni a Alloy s výborným hudebním doprovodem.
The Horde (2016)
Nefunkční horor o studentech jdoucí za dobrodružstvím netušíc nic o partě mutantů.Na jedno podívání ok.Velmi nekvalitně provedeno.
The Neighbor (2016)
Koukatelný thriller s dobrou zápletkou,prostě oddechový filmík.
Psanci a andělé (2016)
Velká zvědavost a pád.Scénář je laxně napsán a je to tím pádem vidět i na samotném filmu.
Jurassic City (2014)
Jedním slovem prostě PŘÍŠERNOST.
Gymkata (1985)
Zvláštní a na tu dobu velice atraktivní film, který budí pozornost i po tolika letech.
Prokletí smrti (1966)
Je to dobrý sedmdesátkový gotický horor se všemi propietami tak jak to Bavovi sluší ak němu to už prostě patří,ale ten strach prostě už odvál čas.
Bacchanale (1970)
Roberta natočila i svůj film BANNED,ALE JAKO HEREČKA je o trochu lepší než za kamerou,ikdyž i to herectví ji moc nevychází.
Sicilian Vampire (2015)
Vcelku dobré obsazení,jenže Angelo to totálně poslal do kopřiv a to mě mrzí.