Recenze (2 753)
The Alchemist (1983)
Režijní a scenáristická práce Banda je opravdu velká,ale skoro veškeré filmečky hodně smrdí průměrem a není tomu jinak ani v tomto snímku.
Chermin (2007)
Velmi nudný a fádní horor,kde se v podstaté nic neděje.
The Mirror (2014)
No tak toto není šálek dobré kávy.
Kronika (2012)
Hodně režisérova popuštěná uzda,která pobaví velmi dobrými efekty a celkem zajímavou myšlenkou.
Krvelačná monstra (2011) (TV film)
Mám rád Morloky,ale toto je horor sám o sobě.
Home Movie (2008)
Zvláštní a velmi dobře natočený mrazivý film.
Captivity (2007)
Dvě verze a dva odlišné filmy.Tato americká verze je zmatečná blbost plná ne dobře zapadajících scén,sice více brutálních scén zde je,ale postrádají chvílemi logičnost.Rolande,vzpamatuj se.
Mold! (2012)
No nevím,co tím režisér myslel,ale on to vůbec NEDOMYSLEL!!,JELIKOŽ JSEM TO PO PŮL HODINCE VYHODIL!!.
The Fades (2011) (seriál)
Velmi dobrý seriál,který mě opravdu bavil a který je dobře natočen.
John na konci zemře (2012)
Celkem dobrý úlet Done!!.