Recenze (2 753)
Screamtime (1983)
I s menším rozpočtem opravdu dobrý povídkový horůrek.Stáří se vskutku příběhově nepodepsalo na kvalitním scénáři,obsazení herců a režii samotné.Dobrá věc.
U Zlaté rukavice (2019)
Zvláštní pocit z tohoto filmu je na místě.Akin si nebere servítky a podstrojil detaily sériového vraha odzbrojujícím způsobem.
Trhlina (2019)
Slovenské tajemno a celkem povedené.Doufám že něco Českého brzy uvidíme na plátnech taky.
Deadman Apocalypse (2016)
Nechal jsem se nalákat na výstižný název filmu,ale realita režisérského umění je zcela jinde.
Zodiac Killer (2005)
No sakra a já na to čučím v půl třetí ráno.Opravdu velmi špatné.
Faust: Smlouva s ďáblem (2000)
Horor??,Briane,ty si se zbláznil,....ty nás chceš odrovnat.že??.
Potomek vetřelce (1998)
Brian to zde hodně osekal a je to znát i na výsledku celého filmu.Trikově určitě na úrovni,ale Yuzna to prostě není.
Pokrevní bratři (1999)
Perfektní věcička a divím se.že jsem objevitel až nyní.
Teroristický experiment (2010)
Zbytečná šaškárna,která opravdu fascinuje svou blbostí.
Syn temnoty (2019)
Těžko natočit a ztvárnit nového hrdinu tak,aby se po prvé vryl do paměti a získal si obdiv.Chybělo tomu opravdu hodně a když se k tomu přidá mizerný rozpočet a nezkušenost režiséra s průměrným scenářem,ikdyž myšleka dobrá,nemůže to dopadnout jinak,než za pouhé tři hvězdičky.