Recenze (705)
Sahara (1995) (TV film)
Na TV film je to hodně dobrý.
Horem pádem (2004)
"Mažu si tě!"
Bojovník (1997)
Je to už dlouho co jsem to viděl ale vím že mě zaujal Deppův výkon. Film je dost depresivní, což mám rád :) *****
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Opět ultimátní humor dvojky Smoljak, Svěrák :)
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Upřímně řečeno když jsem jednou domů přinesl videokazetu s "Peklem na Zemi" věděl jsem do čeho jdu. Problém byl v tom že moji rodiče to jaksi nepochopili :) Naprosto ultimátní kreslená kokotina která je ale tak dobře udělaná že nejde dát ***** "Ten není pravej....ten taky né" "Operace kryjte se za negry" atd :DDD
Městečko South Park (1997) (seriál)
V době vzniku se mi to hodně líbilo, hlavně proto že to bylo vulgární a s nikým se to nesralo. Kdybych to viděl dnes tak tomu dám maximálně **. Nicméně na to jak se mi to líbilo dřív a na to jakej dobrej film potom přišel dám *****. BTW: Člověk až žasne s jakou kokotinou se dá zbohatnout :)
Závody v dobývání vesmíru (2005) (seriál)
Vzhledem k tomu že miluju vesmír a vše okolo něj, je tento seriál za ***** Výborně natočený dokument.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Opět seriál který jsem jako dítě vysloveně žral. Vždy jsem chtěl bejt ten modrej,tuším že to byl Leonardo. No a byl tam i správnej záporák, Trhač s mozkem :)
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Jako dítě jsem ten seriál miloval, hlavně kvůli nádhernému dabingu.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Naprostá klasika