Poslední recenze (19)

Renfield (2023)
Bela Lugosi se v hrobě obrací.

Odpolední láska (1957)
V jistých momentech hořký a kritický film oplývá dobrým scénáře, ale trpí neduhem 50. let. Zatímco mužské hvězdy jako Cary Grant, Gary Cooper, nebo Humphrey Bogart, co se prosadili ve 30. letech, dále plnili prominentní roli, herečky po jejich boku byly nahrazovány mladšími. Cary si to dovolit mohl, Gary nikoliv. Audrey byla největší holčičkou ze všech hollywoodských hereček, díky čemuž absolutně nefunguje chemie s Cooperem, který po jejím boku vypadá jak dědeček. Co se ztrácí obsazením, zachraňuje chytře napsaný scénář a Wilder, jenž ví na jakou notu udeřit, když se muž musí střetnout se svým životním stylem.

Batman se vrací (1992)
Já těm Burtonovým Batmanům nerozumím. Nerozumím postavě Batmana. Nerozumím, proč se filmy vůbec jmenují Batman, když režiséra mnohem víc zajímají všechny ostatní postavy než samotný netopýří muž. Batman je ve vlastním filmu pohým pasažérem. Tři záporáci během dvou filmů dostanou origin story, zatímco on zůstává pouhou figurkou, která jim stojí v cestě, protože je to příběhem vyžadováno. Naštěstí je ve filmu Catwoman, jejíž krize identity představuje zdaleka nejzajímavější aspekt filmu, i když ani její vývoj není nejdotaženější (Jaký je vůbec její konflikt s Batmanem?).