Recenze (706)
Aldabra: Byl jednou jeden ostrov (2014)
Nebylo to úplně špatné. Jen mi uniká smysl, proč se to vůbec natáčelo - tohle a lepší jsme viděli už 100x.
U Konce světa (2013)
Jestli to jako mělo být vtipné, tak nebylo.
Alžběta II. - 90 let v 90 minutách (2016) (TV film)
Je to sice oslavující a hold vzdávající dokument, ale tuze dobře se na něj dívá.
Closet Space (2016)
Výborný kraťas s pointou na závěr. Jen jsem nechápal, proč do té skříně dávala tak hnusnou panenku místo toho, aby tam dala třeba svazek bankovek...
Single Lady (2017) (seriál)
První a poslední díl to zachraňují, jinak dost slabota. Ale Plodkové tato poloha sedí jak ulitá.
Rodinný film (2015)
Po dlouhé době skvělý český film. Příjemně obyčejný a civilní. Přesto nenudí. Scénář je nepředvídatelný, herci ve své civilnosti jsou autentičtí. Jediné co vytknout je závěrečná psí robinsoniáda - úplně zbytečná. Jestli měla ždímat city, tak na mě to tedy nefungovalo a já se nemohl zbavit dojmu, že její jediný účel je natažení stopáže. Přesto na naše poměry je to nadprůměrný film.
Trpaslík (2017) (seriál)
První díly byly 5*, pak to sice ztratilo drive, ale i tak se jedná o skvělou satiru plnou nekorektního humoru.
Mlčení (2016)
Nevím, jak ostatní, mě ale ta absence hudby dost vadila. A kdyby to Scorsese zkrátil o hodinu, jen by to prospělo příběhu.
Kosmo (2016) (seriál)
První díl slabota, ale 3, a 4. jsou dokonalé.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Což o to - natočeno je to vpravdě skvěle. ALE - pokud jde o morální dilema dodržování pravidel/zákonů vs. efektivita v boji s drogovým podsvětím, tak to mnohem lépe fungoval Training day, a pokud jde o zkorumpovanost a prohnilost systému, tak Traffic vítězí na plné čáře. Čili Sicario jako dobrý, ale podruhé to vidět nemám proč.