Recenze (1 322)
Hlupák (2014)
55% - komentář 20ti slovy: Dobrá myšlenka a sociální "experiment", ale tím to končí. Převelice dlouze natahované, zbytečně ukecané a konec bez očekávaného vyvrcholení, nasrali mě :D
V písku - Příslib svobody (2015)
70% - komentář 20ti slovy: No jo, hledat miny bez okolních čísel šlo celkem blbě...haha vtip :D Ale fakt, dobré "komorní" drama, i o vztazích, na pláži.
Neon Demon (2016)
25% - komentář 20ti slovy: Horor? Mysteriózní? Thriller? Blikající "art" kravina, bez děje. Díky "bohu" za možnost přehrávaní dvojnásobnou rychlosti, jenom tak jsem nehodnotil hůř.
In fondo al bosco (2015)
75% - komentář 20ti slovy: Ono se tam nic moc neděje, říkal jsem si, eeech zase další kýčovitá "duchařina", ale ten závěr! ten byl echt!
Šéfkuchař na grilu (2014)
85% - komentář 20ti slovy: První půlhodinka byl úplně porno zážitek a zbytek erotická masáž s happy endem ve formě steaku :D Strašně pohodový a "líbezný" film.
Criminal: V hlavě zločince (2016)
65% - komentář 20ti slovy: Ikdyž více sci-fi a trošku hloupoučké (co kdyby poslední raketa byla atomovka?), tak Costner se mi tady jako badass neskutečně líbil.
Scare Campaign (2016)
50% - komentář 20ti slovy: Tolik zvratů, až to bylo "přezvratované", že mě pak nic nepřekvapilo. Astralský přízvuk mi dal zabrat, takže mi dost uniklo.
Veterán (2015)
50% - komentář 20ti slovy: Ti korejci hrát prostě neumí a trapno-vtipný zážitek je umocněn jejich řečí :D Příběh ale ušel, ikdyž to bylo zbytečně dlouhé.
Den dobytí Bastily (2016)
75% - komentář 20ti slovy: Bál jsem se nějaké francouzské trapárny, ale tohle byla solidní jízda, kde se pořád něco dělo. Dobrá ukázka manipulace médií.
Peep World (2010)
45% - komentář 20ti slovy: Nijak extra vtipné, ale zato celkem úsměvné vyprávění o "normální" rodince. Lákadlo byl "Dexter" a délka 70 minut byla optimální k udržení pozornosti.