Recenze (165)
Duna: Část druhá (2024)
Nemůžu hvězdičkovat, protože po technické stránce je to naprostá dokonalost. Herecké obsazení je sázka na jistotu a až na Walkena, jehož padišáh Imperátor působí na plátně jako by celou dobu hledal bažanta a až do konce filmu se mu to nepodařilo. Jako velkého fanouška knihy a obdivovatele prvního dílu, který byl za mě v tahující a zcela pohlcující, je druhý díl pouze jakousi prázdnou schránou, naplněnou pískem a dokonalou filmařinou. Ale bohužel jsem celou dobu sledovat něco, co šlo zcela naprosto mimo mne. Největší zklamání za dobu, co koukám na filmy. Viděno dvakrát a ani to nepomohlo k tomu, aby mne to jakkoli emociálně zasáhlo.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Top strop.
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Zjevení
Metoda Markovič: Hojer - Poslední facka (2024) (epizoda)
Kotek je Ted Bundy. Neuvěřitelnej. Jako všichni a všechno tady.
Metoda Markovič: Hojer - Ženská oběť (2024) (epizoda)
Dokonalé
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Jako fanda DnD (bývalý, ale přece) jsem se bavil hodně. Je to vtipný, svižný, Hugh je zase vynikající a jen škoda, že tam nebyl víc. Zbytek party taky super. Celkově moc dobrý a oproti tomu fláku co tady zasmrděl před víc jak dvaceti lety je to tohle mega krok v tom, jak převést hru na plátno.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Skvělý loučení, ať si říká kdo chce co chce.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Jedna z nejlepších, nejupřímnějších a nejdojemnějších love story, jakou jsem kdy viděl. Jinde než v seriálu by to asi neprošlo, takže díky za to, že autoři měli koule ve třetí epizodě se zastavit a prostě nás v tom světě jen tak nechat být. Nádherný. A je mi u prdele, jestli to bylo nebo nebylo ve hře a jestli to někam posunulo děj seriálu. Bylo to prostě nádherný, čistý a dojemný. Tohle je totiž umění.
Moon Knight (2022) (seriál)
Netradiční pojetí (málo cgi bordelu) se mi moc líbilo a Oscar Isaac je naprosto vynikající. Těšim se další řadu.
Peacemaker (2022) (seriál)
Takhle to má zhruba vypadat.