Recenze (3 357)
Baby Driver (2017)
Film má být nejspíš co nejvíc cool a to se mu daří na 5*. Škoda toho polodementního scénáře...
Lev s bílou hřívou (1986)
Film jsem viděl kdysi dávno v rámci školního představení a líbil se mi. Takže jsem byl zvědav, jak ho uvidím současnou optikou. A pořád dobrý, i když o 20 minut kratší stopáž by neuškodila. It's a long Way to the Top if you wanna nebejt kýčař...
Příběh kriminálního rady (1994) (TV film)
Silné hodnocení hlavně díky předloze, kterou si budu muset přečíst.
Dabing Street - Destrukce (2018) (epizoda)
Vcelku zásadní dějové posuny, až mi přišlo, že trochu moc rychlé.
Souboj u El Diablo (1966)
Ja tam tolik indiánů, že finální odhalení tak nějak prošumí...
Kat nepočká (1971) (TV film)
Na TV tvorbu opravdu dobré, dokonce i Jiřina Bohdalová tu místy hraje ztvárňovanou postavu a ne Bohdalku.
Lisztománie (1975)
Fraška, která ve své době asi měl co říct. V Tommym fungovala muzika, tady ne.
Dabing Street - Monitoring (2018) (epizoda)
Ne tak dobré jako předchozí díl, ale pořád nadprůměrné. Závěrečný dialog v duchu Zelenkova mystifikátorství pobavil.
Dabing Street - Inzerát (2018) (epizoda)
Zatím nejlepší díl. Škoda, že je seriál celkově kvalitativně rozhoupaný.
Síť na bludičku (1983) (TV film)
Velmi povedená TV adaptace povídky Tančící detektiv, která u nás kdysi vyška ve sbírce Bez motivu.