Recenze (3 353)
Blondýna na předpis (2014)
Celkem nuda, i na americkou komedii. Pár světlejších míst se ale našlo.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Ne nějak třeskutě vtipné, ale rozhodně zábavné.
Odpad (2014)
Ze začátku opravdu tak trochu thriller, který se v druhé půlce zvrhne v "pohádku pro starší a pokročilé".
Na hraně temnoty (2010)
Celkem příjemná detektivka, která se sice k hraně temnoty ani nepřiblíží, ale zábavné to bylo.
Focus (2015)
Vcelku zábavná blbůstka, jako většina filmů s Willem Smithem. Humor místy poněkud křečovitý, heist nepromyšlený, ale jako oddychovka v pohodě.
Ambicja (2014)
Příliš didaktické, ale provedení je fajn.
Predator Dark Ages (2015)
Když se smíříte s tím, ža jako u většiny amatérských filmů je ten scénář poněkud slabý, dá se na to koukat.
Berlin Calling (2008)
It's a long Way to the Top if you wanna.... aneb největší rock'n'roll je techno. Zábavné, dobrá hudba, dějově někde mezi The Doors a Přeletem nad kukaččím hnízdem. Škoda toho utnutého konce.
Kung Fury (2015)
Nostalgií po 80's netrpím, ale takhle zhuštěný je to bomba.
Černá díra (2011) (divadelní záznam)
Sice více surrealistické, než bych potřeboval, ale bavil jsem se. Slabší kousek v podání výborného souboru.