Poslední recenze (23)
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Příjemné překvapení. Sice jsem si myslel, že mi seriál nic nenabídne, když znám příběh, ale musím přiznat, že jsem to sjel téměř na jeden hlt. Jen mě totálně nebavilo neustálé bečení Avatara. Místy jsem si přál ať mu někdo pořádně naliská.
Údolí včel (1967)
Nevím proč, ale vůbec mi tento film nesedl. Zmatek od začátku do konce.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Upřímně. Seriál jsem si pustil, abych se vysmál tomu co zas vymysleli za s...ku. Karate Kid byl super, když mi bylo 11, ale nic světoborného pro dospěláka to nebylo. No a ono ejhle, vyklubal se z toho super oddychoví seroš, plný nostalgie a zápletek, který mě dokonce donutil zkouknout znovu Kida, Za mě od Stranger Things nejlepší seroš Netflixu.