Recenze (15)
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Pekna priroda, absolutne neprehladne bojove sceny, uznavam uctu režiserky k divakom, keď nás nenehavala v napätí ako to vidieť v niektorych americkych akčakoch, ovečky so štitkami na ušoch, vyholena janošikova hrud -v štyle vinetou -,,typický" slovák. Proste kopa kurvenia a hôr... priemer až pod priemer... ale nečakal som vobec nič, tak sklamany som nebol...
Visitors (2008)
92% velmi silný film, najužasnejšia kamera aku som kedy videl, málo slov, málo činov, ale za to vela niečoho čo vás zloží...
Gran Torino (2008)
žiadne hlúpe flashbacky, žiadne predstavy a zlé sny... Lebo užasny film sa da nakrutiť aj bez takeho humbuku. Stary drzy, chlapik, ktoremu to rozprava ako mu huba narastla... Realita zo štvrte obyčajnych ludi, o priatelstve, susedstve, rasizme a o živote a smrti... *****
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Prvých 5 dielov som si dával dokopy, kto je kto. Postupne som si začal všímať, že žiadna postava nieje pešiak... každá postava - Policajt, Agent, Sudca, feťák, zločinec a ktokoľvek iný sú osobnosti, a sú pre diváka zaujímavé. Je to ako vidieť kriminálku zo všetkých strán a nielen zo strany polćie. Zločinci tu niesú odosobnený, práve naopak, každý dostávva svoj osobný prístup a človek nevie komu má držať palce :) ***** pôsobivý veľmi nekonvenčný krimi seriál
An Evening with the Dixie Chicks (2002) (TV film)
Velmi prijemny večer s Dixie chicks :) najmä pieseň Cold Day in July mrazí celé telo,
Hřiště snů (1989)
Je to pekné, milé, ale nieje to úžasné, a trošku to je Americké, (do konca velmi Americké), Costnera mám rád a imponuje mi myšlienka filmu - ,,Toto predsa môže byť nebo". ***
Krajina střelců (2003)
Western, dôraz na zelenú trávnatú prírodu, úžasna prestrelka v meste, Costner opäť v réžií... A Costner v roli nekompromisného pištolníka, pre mňa skvelé. ****
Sedm životů (2008)
Pre mňa velmi milé prekvapenie. A uplnymi perličkami (aj keď len par minutovími) boli Woody Harrelson a Barry Pepper.
Paranoid Park (2007)
phuuu.... Množstvo tichých scén bez diania, afektovaný adolescenti, mám ich dosť v živote nieto sledovať tie ich oduté tváričky ešte aj vo filme. zdalo sa mi to, tak pomalé, nezáživné, bohužiaľ ma to nezaujalo... Akoby sa niekto snažil spraviť kinematografické dielo a úplne to po....
Nejdelší den (1962)
Velmi zaujimavý film, takéto poňatie z takehoto ppohladu som ešte vylodenie v normandii vo filme nevidel, určite zaujimave. čo by som asi vytkol, alebo čo som nečakal a sklamalo ma , že meistami mi to pripadalo ako komedia... :)