Poslední recenze (3)
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, který kdy byl k vidění na našich televizích.
Kult hákového kříže (1998)
Podle mého ten film neměl hlavu ani patu ,bylo to celé popletené ten konec byl zajimavý až na poslední konec filmu kdy jeho malí bratr neštastně skončil ,tak by nikdo nečekal . Edward Norton jak Derek rasistický frajer který se změnil od té chvíle co jeho otec uhořel negerské čtvrti jako hasič , ho velice zasáhlo a hned začal vynit všechny černochy ,tak že to odnášeli všeci ,na to že se pořádali všelijaké loupežné obchodníky z rákosníkama například ale jinak ten film mě osobně líbil až na samotný konec kdy Derek dostal rozum že ze dne na den změní realitu tak že přemluví svého bratra co se mu stalo dřív věznici že poznal milého černocha mu změnilo život mě sobně se líbil herecký výkon Edwarda Nortna v roli Dereka :)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Terminátor 2 mě posadil na zadek na rozdíl od T1 byl tento 2díl nabušený tak že střih zvukových efektu a vyzuálních efektů sem nečekal jakou tento film bude mít nečekatelný obrat + masky bylo vše superr na jedničku ,podlemě mě je nejlepší T2 PROTOŽE MÁ ŠTÁVU a je moc dobře propracovaná na tích 91% hodnocení, Režie James cameron jeden z nejlepších filmu co sem vyděl :)