Recenze (32)
Poslední minuty na Zemi (2011) (TV film)
Bylo to hustý...doslova...:-) Vtipný mi přišlo obzvlášť to, jak se agenti snažili ze všech sil zabít jedinýho člověka, o kterém veděli, že má páru o tom jak vše zvrátit a také ví, kde je schovaný přístroj..že ho tedy nutně potřebují živého..ale nedali si říct a nedali...až se jim to konečně povedlo..:-D poněkud dementní i na tajné agenty..:-D Ale oceňovala jsem světelnou show na nebi..osvěžující nápad. A svět zachránili, takže ok, ne? :-)
Popelka (2010) (TV film)
Na německou pohádku velice slušné. Plusem byli i pohlední a sympatičtí herci v rolích prince, Popelky a rádce + věrohodně zvládnutá pěkná macecha :-) Minusem praštěný kapří strýc..ale což - i ten se dal přežít.. V komentáři k obsahu se píše o hodné víle - tak tu jsem tam ani nezahlídla..jen mluvícího holuba..:-)))
Vichr 2 (2015)
Nádherné záběry koní i práce s koňmi.., citlivá kamera.., šikovná a sympatická Mika..krásný nový parťák do života... půvabní koně i scenérie..co víc si přát..:-) Po opravdu povedené jedničce přišlo velmi důstojné pokračování, které rozhodně nezklamalo..Všeho tam prostě bylo tak akorát + emocionální hudba :-) Našla jsem k filmům jednu zajímavost :-) Scénu přeskoku kolony vozů (ve Vichr 1 ) natáčel český jezdecký tým (český kůň Boby a jezdkyně Jana Jelenová :-) ) viz: http://www.terra-historia.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=188%3A13-178-nataeni-film-de&catid=13%3Aakce-2012&Itemid=30〈=cs U mě za pět hvězd..(ale samozřejmě miluju koně a dobré konce..:-)))) )
Vichr (2013)
Nádherné scenérie...krásný kůň s cool bílým melírem..♥ skvělá představitelka hl.role...vnímavá režie...sympatičtí herci...dobrý příběh...vtipně nereálný čtyřtýdenní tréning od ničeho ke skvělé parkuristce..ale chci jim to věřit :-D Přestože cestě tohoto tréninku věřím, i jako naprostý laik..;-) Každopádně ale hlavně skvělá práce s koněm, film o důvěře mezi člověkem a zvířetem..To mám ráda a v jednotlivých scénách bylo krásné se s nimi ztotožnit... I když bych rozhodně nedoporučovala naší nejmladší generaci, aby se pokoušela všechny scény napodobit a myslet si, že to každému projde i v reálu..(Lézt sami do stání k nebezpečnému koni..a podobně :-) )
Legenda o drakovi (2015)
Pěkně výpravně zpracované, perfektní drak ve zlé i romantické podobě :-), sympatický ruský Edward (i když mě víc oslovil Igor..:-) ),..a závěr, v který jsem doufala..(ten vzdušný..:-) ) Celkový dojem opravdu připoměl Modrou Lagunu..Jinak pro mě moc pěkná pohádka, včetně krásných písní..(Ty letošní české nové pohádky zase spíš otrávily..:-/ )
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Líbil se mi celý koncept filmu i oslava p.J., prolnutí postav z minulých dílů, malý dětský Harry Potter :-) Bylo to mile vtipný, bez trapností..humor na úrovni - ne co nejvíc a za každou cenu.. ;-) Kvalitní obsazení celkově, které se navzájem nepřebíjelo.. Linda byla skvělou poetickou volbou. A povedená finální písnička nakonec..:-) Jsem mile potěšena..zatímco porevoluční díly mě spíše zklamaly, tenhle závěr série se opravdu vydařil..:-)
Švadlena (2015)
Vtipně ujetá černá komedie s efektními kostýmy a popelkovskými proměnami..Chyběl mi jen společný romantický závěrečný odchod ústředního páru v zapadajícím slunci - silo bylo šok a otrávil mě, neb byl nezvratný..:-( Ale ohýnek také zabodoval. Dobrá atmosféra a dobře zvolené figury. Kate to sice moc slušelo, ale její femme fatal na mě přeci jen moc nefungovala..moc jsem jí to nevěřila..nemá úplně neproniknutelný ledový výraz :-) Ale vyrovnala to exkluzivní sexy garderobou, rudou rtěnkou a poté hl. vedlejšími polohami citlivé, vnímavé, nebo rozcuchaně rozlícené či uklízející ženy se srdcem na svém místě..:-) Tenhle film jsem si užila :-)
Divocí koně (2015) (seriál)
No nevím...asi i proto, že koně miluju mi seriál z tohoto prostředí tudíž vždycky přijde vhod..Není sice z nejlepších a herecké výkony občas opravdu pokulhávají.., ale na odpad mi to tedy nepřijde...děj slušný, herci přiměřeně sympatičtí, historická zápletka zajímavá a scenérie exteriérů i koníci poutaví...(pravda, interiéry a dialogy působí občas úsměvně a spíš jako telenovela :-) ) ale úvodní záběry koní kouzelné a úvodní znělka mě už i baví..;-) Mě se na to kouká dobře..jsem u 8.dílu a těším se na další vývoj situace..nemůžu si pomoct..musím tomu trochu pozvednout půměr..:-)))
Podivuhodné prázdniny rodiny Smolíkovy (1978) (seriál)
Poznámka pro "canakja": To jste ovšem nepochopil dost podstatnou část seriálu..:-D :-D :-D
Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (1972) (seriál)
Přestože mě víc bavila 1.serie, i tak úspěšně rozvíjel mojí dětskou fantazii.., a žádný díl jsem nevynechala..fáákt ftipný humor...:-))))