Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Film, ke kterému se budu kdykoliv ochotně vracet a nikdy mě nepřestane bavit se na něj dívat :-) Geniální dějová osa, efekty..Dokonalý výběr všech postav..Navíc můj oblíbený žánr sci-fi..Námět oživil moje představy z dětství a zatím ho v mých očích nic nepřekonalo.. Co dodat? :-D
Zloba - Královna černé magie (2014)
Ledové království (2013)
Miluju muzikálové animáky. Tady jsou opravdu nádherné písničky, originální zápletka (ne stokrát obehraný námět), kouzelné hlavní představitelky - která z holčiček by nechtěla být aspoň na chvíli Elsou..;-) (Sebe mezi ně počítám..:-D ) Lehkost, něžnost, dojemnost i vtip, nádherné ledové scény..Tahle pohádka mě zase po dlouhé době hodně oslovila..
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Přenádherný soundtrack..Fantastická finální melodie i scéna se sněhem a proměna šatů (kdo v melodii najde kousek z našich tří oříšků pro Popelku? :-) ) Kouzelný příběh..v originálním pojetí. A samozřejmě Colin..:-D