Recenze (17)
Čára (2017)
Veľká škoda, že režisér zabudol na fakt, že slovensko-ukrajinská hranica sa nenachádza na západnom, ale na východnom Slovensku. Absolutná neautentickosť kazí celkový dojem z inak veľmi slušného filmu. Ak nebol problém naučiť postavy rozprávať ukrajinsky, nechápem prečo bol problém naučiť ich východniarsky prízvuk. Tak isto na východe nikto nevolá babku "starká" a veľa podobných detajlov, ktoré dokazujú, že autori majú veľmi chabý knowledge o ľuďoch, o ktorých točia film. Ale veď koho to zaujíma, ostatným na západe sa to určite páči.
Bez soucitu (2010)
Mr. Proper bol jednoznačne najtrápnejšou rolou v akej som Travoltu zažil.
Bunny a býk (2009)
Tento film bol pre mňa ako výborný cukrík zabalený v nechutnej, takmer neznesiteľnej poleve.
Starý páky (2009)
Skvelá komédia z dielne Walt Disneyho... Ak máte tak 6 rokov.
Zprávy TV Onion (2008)
Uz dlho som sa tak dobre nepobavil. Tento druh americkej stupidity mam ozaj rad.
G. I. Joe (2009)
Americký brak prepchatý efektami, žiadne emócie a takmer žiadny príbeh. Mal som fakt čo robiť aby som nezaspal.
Laci Strike: Cesta tanečníka (2008)
Bol som veľmi milo prekvapený, že to nie je iba dokument o Lacim, ale o breandancei a jeho histórii na SVK. Taktiež som nečakal, že tam uvidím breakovať Rytmusa : )
Bratislavafilm (2009)
Trochu mi tam chybala pointa filmu.
Karamelka (2002)
Zakázal by som belochom dabovať černochov, znie to otrasne. Škoda že som tento film pozeral s dabingom, možno by som dal aj 3*. Mos Def je podľa mňa jeden z lepších černošských hercov.
Disaster Movie (2008)
Neviem čo sa vám na tom tak nepáči, ved je to celkom sranda : )