Recenze (1 588)
Insidious: Červené dveře (2023)
Lepšie ako predošlý film ale slabšie ako prvý insidious. Prvotný dojem až príliš priemerný. S bratrancom sme si hovorili kde je ten horor, skôr to bola dráma so známymi postavami. Chválabohu sa to rozbehlo a Patrick Wilson to celé uzavrel. Zatiaľ však najslabší tohtoročný kino zážitok. S prižmurenymi očami. 4*
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Indy si to užíval a Harrison sa rozlúčil s jeho ikonickou postavou . Nápad s náckami dobrý. Nuž ten uponáhlaný záver trochu vadil ale z kina som odchádzal viacmenej spokojný. Niečo podobné ako kryštalová lebka. Akurát pozerám dobyvatelov stratenej archy a tiež topka. 5*
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Človek pri tom skvelo vypol. Aj keď rocket nie je moja oblubená postava tu má dostal. Až sa to skoro podobalo na vesmírnu rozprávku. Marvel to zabil a uzatvoril túto skvelú trilógiu. Určite však ale čakajme minimálne návrat v podobe seriálu. Skvelý dabing a 3D efekt. 5*
Rychle a zběsile 10 (2023)
Viac menej už je to skoro telenovela ale desiatka bola poriadne akčná. Plusom skvelý aquaman ako záporak len ten záver si mohli odpustiť. Fakt v tom najlepšiom to ukončiť, asi nejaký trend novších filmov. Tak a teraz čakať na 11ku. 4*
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Trochu nadhodnotené ale určite lepšie ako jednotka. To zas bude čakania na dalšiu časť. Kedže to tvorcovia nakonci takto strihli a už sa to rozbiehalo. Presne na moje narodeniny kinopremiéra spolu aj s mojou mladšiou ségrou ktorej sa to tiež dosť páčilo. 5*
Transformers: Probuzení monster (2023)
Nie zlý pokus o reštart transofermerov presne na moje narodeniny. Len tie hrozné postavy. Tušim iba autobot optimus mal v slovenskom znení pôvodný dabing. Efekty sa dali. Najviac to však zabil rozhorčení párik nad nami ktorému vadil detský smiech a arogantná teta a jej otázka načo ste tu prišli s deťmi? 4*
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Niečo iné ako predošlé filmy. Škoda bruce campella, aj keď to malé cameo s hlasom si úplne zaslúžil. Dosť krvavé a niekedy až bizarné. Dnešná generácia sa bavila. Ale ten dej mohol byť predsa len vymyslený inak. Snáď budú aj pokračovania. Zatiaľ najlepší horor ktorý si pozriem na Halloween znovu. Určite na seba aj zarobil. 5*
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Animák roka, od tvorcov mimoňov kto by to čakal. Milé a pobavilo aj staršich divákov. Toto rozhodne trebalo vidieť v originalnom znení. Hru som nikdy nedohral ale musim to napraviť. Fanúšikovia budú spokojní. Dokonca množstvo odkázov na pôvodnu videohru. 5*
Papežův vymítač (2023)
Milé prekvapenie ktoré padlo na moje meniny. Aj keď v kinách to šlo už od veľkej noci. Russel zahral dobre aj v tejto hororovej úlohe. Na základe reálneho exorcistu gabriela z Talianska. Ak bude dvojka nenechám si ju újsť. 5*
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Tu si spomínam na legendárny odchod kino partiaka a vyše 3 hod akčnej parády. Ku dokonalosti chýbalo ozaj málo. A vraj sa už pracuje na dalšiom pokračovaní aj keď Wicka ukončili tvorcovia dôstojne a veľmi dobre. Sám som zvedavý čo bude daľej a aj sa tešim na hotel continetal. Seriálovú odbočku. 5*