Recenze (355)
Želvy Ninja (2007)
Priemerná akčná oddychvka skôr pre tých menších. Avšak neurazí ani starších a hlavne tých, ktorí svojho času pozerali animovaný seriál. Prekvapilo ma hlavne to, že nosnému prvku príbehu bolo venované viac času ako samotnej akcii (ktorá nepriniesla nič prevratné). Páčil sa mi aj produkčný dizajn a snaha o temnejšie vyznenie TMNT univerza...
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
Nevyzera to ani z polovicky tak zle ako som čakal...Lena Headey je presvedčivá len Summer Glau mi tam moc nesedí. Premisa je po zhliadnutí prvej časti dosť nejasná, ale mám pocit, že hrdinovia budu cestovať časom a napravovať časovu líniu...Tvorcovia okrem toho dosť očividne ignoruju T3, čo koniec koncov asi nieje až taký zlý nápad :-)
Božský Evan (2007)
Steve Carell je dobrý komik a v pár scénach to potvrdil, ale väčšina filmu je nudná...Ani "vyvrcholenie" nieje také spektakulárne ako som čakal. Nehovorím že odkaz filmu je zlý, len to spracovanie mohlo byť troška efektívnejšie. Prílišná civilnosť sa niekedy nevypláca.
Zodiac (2007)
Úplne netradičný Fincher. Chudobný na obrazové serepetičky na aké som u neho zvyknutý, zato celkom bohatý na herecké výkony. Dej sa dosť vlečie a človeku chvíľu trvá, kým mu dôjde že v tomto filme nejde o Zodiaca, ale skôr o ľudí, ktorých životy navždy ovplyvnil. Ajtak ma na konci zamrzel otvorený koniec...
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klenot filmového sveta. Po všetkých stránkach neprekonateľná filmová lahôdka. Od scénara, hercov, výpravy, kamery, hudby a réžie je to genialita na desiatu. Dychberúce akčné pasáže, vycibrený humor, premyslené historické "reálie" (scéna s Hitlerom je LMAO), bože, tento film je spolu s Terminatorom 2, Aliens a Jurským Parkom na mojom pomyslenom navyššom piedestali....
Čistá duše (2001)
Ja som bol osobne filmom príjemne zaskočneý. Síce môže byť pre niekoho sentimentálne pojatý epilóg príliš silná káva, ale ja som sa chytil a film vo mne zanechal príjemné dojatie...
Vodní svět (1995)
Ani zďaleka nie taká katastrofa ako som čakal...Som bol príjemne prekvapený dejom a spracovaním. Postapokalyptické filmy milujem...
Dokonalý svět (1993)
Keď ešte "Kostnerovky" dávali zmysel...
Jerry Maguire (1996)
Ďalší z podarených "feel good" snímkov. V tomto sa Cruise vážne prekonáva a zahral tu jednu z najsympatickejších rolí. Charizmatický Jerry sa snaží dať svoj život dopkopy a pritom objavuje hodnoty, ktoré už dávno stratil...Super film.
Můj soused zabiják (2000)
Pozrel som si to iba pre komediálny talent Matthewa Perryho...Ostatné bolo pre mňa ubíjajúce sledovanie trápneho Williasa snažiaceho sa o detský humor...