Recenze (65)
Den poté (2004)
Od okamžiku v knihovně jen nudný děj, občas prosřihnutý nějakými těmi katasrofickými efekty. Od poloviny filmu mi bylo jasné, jak to dopadne. Až na docela vydeřené triky jsem posrádal jakýkoliv nápad. Je to podle mě film jen do televize na nudné zimní večery.
Boeing 747 (2003)
Reed se mi nezamlouval ani jako herec a jako režisér je ještě horší. Technicky špatně promyšlený film plný chyb a ani obsazení jako je Lamas a Henriksen to nemohlo změnit.
Arsen Lupin - zloděj gentleman (2004)
Nudný děj, žádná pointa. Jedinou hvězdičkou filmu "vysloužila" Green, i když nezahrála tak dobře jako ve Snílcích.
Gappa (1967)
Na tomto filmu jsem byl v kině jako kluk. Přestože nedisponije žádnými úchatnými efekty, tenkrtá ve mě dokázal vyvolat pocit strachu. Dnes spíše k pousmání.
Hrabě Drakula (1970) (TV film)
Podle mě velmi slabé zpracování Stokera. Díky přesvědčivému hereckému výkonu p. Racka dávám 3. Jinak spíše 2.
Godzilla (1954)
Originál jsem viděl až po Emmerichově verzi. Je zajímavé se podívat na původní verzi "bez" efektů :).
Invaze lupičů těl (1956)
Na svou dobu silný horor. Když jsem jej před nedávnem viděl znovu, již jsem tak nadšený nebyl, ale vzpomínky jsou silné :o)
Wasabi (2001)
Policista Hubert se dozvídá, že má po dávné milostné aféře s japonkou dceru. Průměrný film na omleté téma. Humor mě po čase začal nudit a nebýt Jeana Rena v hlavní roli, asi bych jej zahrabal mezi další filmy, na které se znova nepodívám. Po Taxi Taxi další zklamání. Gérard Krawczyk prostě není moje krevní skupina.
Agenti nula nula (2004)
Filmů na téma packalů v rolích tajných agentů bylo natočeno již mnoho, ale tento je podle mě asi nejhorší. Po první půlhodině (a to mám docela výdrž) jsem se utvrdil, že od tohoto filmu již nemůžu nic očekávat. Chvílemi jsem přemýšlel, zda tu tupost Will a Ben vůbec hrají. Po filmu Taxi, jsem tedy čekal od Gérarda Pirèse daleko víc.
Zelená míle (1999)
Dojemný film z vězeňského prostředí. Clarke Duncan zde skvěle zahrál vězně se schopnostmi léčit nemoci. Přestože mě snímek nezaujal tak, jako Vykoupení z věznice Shawshank, určitě si zaslouží pozornost. Tři hodiny plné emocí a po závěrečné popravě jistě nezůstane leckteré oko suché. Frank Darabont zde stejně jako ve Vykoupení z věznice Shavshank čerpal z knihy Stephena Kinga.