Recenze (12)
Temný dům (2020)
Je to asi aj trochu moja chyba. Mal som úplne iné očakávania. Viem si sám pred sebou obhájiť každú známku na stupnici 5-8/10. Bruckner spravil väčšinu vecí pri realizácii dobre, ale mne to proste nestačí. 6,5/10 (asi najlepší kompromis za mňa) a vážne neviem komu ani akým spôsobom film odporúčiť. Soundtrack je top.
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Tri hviezdy za prvé tri epizódy, ktoré ma neskutočne bavili. Štvrtá bol Ultimate WTF fuck-up a zvyšné epizódy divný mix bizarnosti a nelogickosti. Koniec ma síce trochu navnadil na ďalšiu sériu, ale budem veľmi opatrný.
Tenet (2020)
Nekompromisné
Díra (2019)
Asi nie som schopný napísať nič lepšie a výstižnejšie než to čo už napísali múdrejší ľudia predo mnou. Všetko je to pravda. Pridám len svoj subjektívny komentár a to síce: už to nikdy nechcem vidieť.
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Odteraz bojkotujem všetky filmy s Kate Hudson. Chudák Krasinski... Ale ak sme aj vďaka tomuto počinu od neho dostali Office a Quite Place ... Well, it was worth it.
Párty Hárd (2019)
Vôbec som ten film nepochopil. Absolútna sračka. Amatérske, nechutné, hlúpe.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Mám 21 rokov a v živote som v kine nezaspal ... pri tomto filme asi mi to ale podarilo hneď dva krát. Akože hej, bol som po opici, lenže najebaný som videl aj Harryho Pottera 5 a ten bol super. Fantasické zvery sú omyl vytvorený na predaj ďalších kníh, hračiek a bárs čocho, pretože Rowlingovej ... dochádzajú prachy na charitu ??? Je to ušľachtilé a plne ju v tom podporujem, ale nech aspoň naservíruje stráviteľný produkt. A nie, tie dve fľaše borovičky deň pred projekciou mi úsudok neskreslili.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Neviem či som videl niečo originálnejšie a vtipnejšie. Pri každej epizóde si hovorím: ,,Ako im k*rva mohlo toto napadnúť!" Klenot.
Černí baroni (1992)
To hodnotenie by malo byť ,,Kurva vyšší, vyšší, VYŠŠÍ!"
Pásky z Nagana (2018)
Nádherný dokument.