Recenze (91)
Zlo mezi námi (2003)
Tak to je zlo..
Lví král 2: Simbův příběh (1998)
Vše, co zdobí Lvího krále, je tady nepoměrně slabší..slabší hudba, slabší příběh, slabší hlášky..
Hanebnost (2008)
John Malkovich a jeho herecká lehkost..nic víc, nic míň..
Avatar (2009)
Když v roce 1986 natočil James Cameron Aliens, bylo jeho filmařské umění úplně jinde. Když v roce 1991 natočil James Cameron Terminator 2: Judgment Day, bylo jeho filmařské umění úplně jinde. Když v roce 1997 natočil James Cameron Titanic, bylo jeho filmařská umění úplně jinde. A když v roce 2009 natočil James Cameron Avatar, je jeho filmařské umění opět úplně jinde..po filmařské stránce není, co řešit..malinký problém je vcelku ''klasický'' příběh..nic nás nepřekvapuje, nic nás nezarazí..navíc mi trochu chyběl Cameronův humor..když si ho může dovolit při potápění obrovské lodi, tak proč ne při sci-fi katastrofě? Nejvíc mě však trápí hudba Jamesa Hornera..vzít soundtrack Titanicu, přeházet pár not a jít si pro oscara? Rozhodně byl natočen další mezník světové kinematografie..
Gympl (2007)
Po prvních 15 minutách jsem myslel, že to asi neskousnu..ale pouštěli to v autobuse, takže jsem neměl, kam utíct..šílené dialogy od netalentovaných herců, kde každé ''vole'' znělo strašně nepřirozeně..mladej vorel byl tak drsnej, až byl celej trapnej, vole..a jestli si s tátou myslí, že ''já nejsem drzej, ale upřímnej'' bude nějaká kultovní hláška, tak jsou úplně mimo..ten zhulec byl asi takový pokus o Jirku Macháčka, ale to trochu přestřelili..z mladších držel laťku nahoře tradičně Jirka Mádl..pak se ale film rozjel, začaly se objevovat lepší herci a docela to šlo..hlavně mě mile překvapil lehký a přirozený Tomáš Matonoha..film skoro nic nedal, ale moc zase nevzal..
Trapasy (2007) (seriál)
Něktré povídky nejsou zas tak špatné..díky některým hercům ( Pavel Liška, Miroslav Táborský ) i pěkně zahrané, ale to, co se děje ve studiu mezi povídkami, je naprostá šílenost..
Vzpomínky na lásku (2004)
Po pěkném startu trochu zdlouhavější prostředek a dojemný konec..kvalitní herecké výkony a zajímavý scénář, ale nevím proč mě to tolik za srdce nevzalo..
Volání o pomoc (2007)
Adam Sandler mi zajel hluboko pod kůži a velice mě dojal jak jeho příběh tak herecký výkon..emoce jsou podávány s elegancí a v přiměřené míře..krása..
Lepší už to nebude (1997)
Herecké kreace Jacka Nicholsona jsou výborné..celkově mě film nějak zvlášť nezasáhl a nemám rád Helen Hunt..
Ropáci (1988) (studentský film)
Zajímavý a originální dokumentík s myšlenkou..ale ty ''herci'' byli strašně nepřirození..