Recenze (393)
Muži v offsidu (1931)
Na výbornou knihu od Karla Poláčka to nemá, ale vidět se to v pohodě dá.
Cesta do pravěku (1955)
Rozhodně film, kterým česká kinematografie výrazně přispěla k celkové inovaci světového filmového průmyslu. Karel Zeman stvořil na tu dobu opravdu výborné triky, nad kterými i slavnému Hollywoodu padala brada.
Spiderman bez hranic (1999) (seriál)
Zneuctění výborného komiksu. Tady se vážně nepovedlo vůbec nic.
Blázniví fandové (1996)
Ucházející komedie, kterou táhne alespoň do vod průměrnosti výkon Damona Wayanse. A ten konec je opravdu vtipný.
Mystery, Aljaška (1999)
Tenhle film mám opravdu rád. Umocňují to fakta, že dobrých filmů o hokeji je jako šafránu a pak to krásné prostředí, ve kterém se film odehrává. Je to taková ta nenáročná podívaná, kterou můžete vidět kdykoli znovu a rozhodně vás nezačne nudit.
Ozzákova škola kalení (2008) (seriál)
Pro fandy Comebacku ucházející. Pro ostatní asi otřesné.
Hop nebo trop (2004) (seriál)
Milá minisérie s humornými situacemi a s kvalitním hereckým obsazením.
Ratatouille (2007)
Rozhodně nejlepší animák moderní filmové éry.
Stydlivý polda (2000)
Tohle byla absolutní ztráta času, jenž mi přišla vtipná asi ve třech scénách, jinak 101 minut nudy. Nechápu, jak přesvědčili takhle skvělou hereckou squadru, aby hrála v takovéhle sračce.
Comeback (2008) (seriál)
Jednoznačně nejlepší český sitcom. V době vzniku asi i jediné dílo, které se vůbec dá nazývat sitcomem. Dejdar tady opravdu perlí v každé scéně. Jindy nevýrazný Matonoha snad v jediné roli, kdy se mi líbil a dokázal, že není tak tragický herec, jak by se mohlo zdát podle jeho jiných výkonů. První série jednoznačně za pět hvězd, bohužel další šly s kvalitou trochu dolů, ale stále to byla slušná zábava. Takže v průměru silné čtyři hvězdy.