Recenze (28)
Po čem muži touží 2 (2022)
Po dlouhé době velice dobrá česká komedie Jiří Langmajer se role chopil dokonale. Nasmála jsem se u filmu ,jako už dlouho ne.
Jmenuju se Dolemite (2019)
Motivující, vtipný a na víc podle skutečný události. Herectví, neherectvi, všichni předvedli dobrý výkon,padala jedna hláška za hláškou. Neskutečné mě to bavilo.
Ta druhá (2020)
Asi takhle, Je to výborná komedie, když ustojite prvních 20 minut a zvyknete si na hlavní představitelku. Větší krávu jsem neviděla a upřímně ji nesnáším, ale zároveň je skvělá!! Muselo být stráně těžké tohle zahrát. U filmu jsme se dobře bavila a i nahlas zasmála👍
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
První díl byl fain, vypadalo to i dost uvěřitelně, ale pak to šlo celé nějak do kopru.
Na nože (2019)
Po dlohé době velmi dobrá vtipná detektivka! Nechybělo nic. Skvělé obsazení, zápletka i rozzuzlení. 👏🔝
Joker (2019)
JOKER 5* Je to neskutečně fascinující psycholohické drama o duševním rozkladu jednoho neštastného chlapa. Hlavní představitel Joaquin Phoenix to zahrál tak dobře! Věřila jsem mu naprosto všechno. Takové ponoření do role jsem snad nikdy neviděla. 👏👏👏🔝
Spolujízda (2019)
Tohle bylo strašně dobrý. Mělo to vtip, akci, krev, drogy, zbraně, zbytečně velkej Bautista, ale přesně jak se říka.. Není malých rolí, jen malých herců a Bautiata s Nanjiani byli skvělí!
Zelená kniha (2018)
Upřímně, nečekala jsem nic... ale dostala jsem toho mnoho. Skvělé provedení!!🙏
Hlasy (2014)
Není to ani dobrý, ani špatný... rozhodně je to v něčem zajímavý. . .
V pasti (2018)
Přiběh je podobný Tichému místu. Podobnost je v invazi na planetu zemi, s cílem vyhubit lidstvo. Rozdíl mezi těmi to filmy je v tom, že v Bird Box nepoznáme, lépe řečeno neuvidíme mimozemšťana,příšeru apd. Díky této neznámé entitě vás samotný přiběh v táhne do děje a opravdu ho prožíváte a čekáte s napětím co se bude dít. Bird Box mě osobně bavil mnohem víc než tiché místo. Mělo to takové to správné ,,flujdum"