Recenze (1 041)
Rollerball (1975)
Film s jednoduchou zápletkou i myšlenkou, který se marně snaží utáhnout přeceněnou stopáž akčními sekvencemi a dlouhými pohledy hrdinů jak z Dietlovy nemocnice.
David Holzman's Diary (1967)
Záměr dobrý, ale myslím si, že ve výsledku zbytečně natahovaný a neukoukatelný.
Hrozba společnosti (1993)
Klasický gangsta hiphopový videoklip natažený z pěti minut na hoďku a půl. Příběh řidší než bramborový kaše ze závodní jídelny, ale pár pěkných momentů to má a charismatické herce také.
Očista (2013)
Zajímavý výchozí příběh, pár velice dobrých nápadů, ale spoustu béčkových klišé, které výsledek shazují.
Pulp: o životě, smrti a supermarketech (2014)
Povinnost pro každého fanouška Pulp... a nebo Sheffieldu. Příjemný portrét, který kašle na chronologii i nějaké vyzdvihování úspěchů kapely a prostě jen baví hudbou a exhibicionismem Jarvise Cockera.
Love Story (1970)
Tento film není litánií nad smrtí, ale oslavou života a lásky.
Zapadákov (1971)
Poselství jsem pochopil... na druhou stranu jsem čekal trochu více. Proto za 3 *.
The Big Combo (1955)
Pomalý, ale neuvěřitelně atmosférický noir s výraznou vizuální stránkou. Příběh je sice béčkový, ale zpracování áčkové, stejně jako herecké výkony a kamera.
Po celou noc (1962)
Pro milovníky jazzu povinnost. Navzdory inspirací Othellem tento film nestojí a nepadá na základní osnově příběhu známé z Shakespearova dramatu. Atmosféra je skvělá a díky ohraničenosti příběhu (jeden večer) i pevně sevřená.
Byeonhoin (2013)
Film staví na dosti dlouhé (hodinové) expozici postav, aby pak v polovině zrychlil tempo a neservíroval syrové soudní drama. Zajímavý způsob ohlédnutí se za kolektivním zbabělstvím s výbornými hereckými výkony.