Poslední recenze (302)
Napoleon (2023)
Mám z filmu docela rozporuplné pocity, ale upřímně aktuálně převažuje zklamání. 😕 Co můžu pochválit je vizuální stránka která je prostě úchvatná, výprava, kamera, choreografie, komparz (který se dneska v takové míře už moc nevidí) herecké obsazení, všechno perfektní. Co mě naopak zklamalo je neustálé přeskakování v čase, s dosti brutálními přechody, nebo spíš jejich absencí, asi jako by jste v knize vytrhali všechny liché stránky. Scény z osobního života působí chladně a strojeně. Pokud nebudu řešit historickou věrohodnost, tak bitvám schází takový ten "epický feeling" a vůbec tomu nepomáhá hudba, která mi přišla spíš rušivá, což mě zklamalo asi nejvíc. Celkově mi film přišel vleklý a přitom mám pocit jako by z něj poměrně velkou část vystřihli.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Být to upřímně přiznaný béčkový film, dal bych mu trojku za snahu. Tohle je bohužel béčkový film navlečený do áčkového kabátku. Co na filmu můžu pochválit je vcelku zajímavá, byť neoriginální vizuální stránka a ucházející akční scény. Problém ovšem nastává v momentě kdy některá z postav promluví a začne pronášet patosem prosycené a papírem šustící dialogy. Jednotlivé charaktery jsou v lepším případě archetypy, v horším karikatury a v tom nejhorším maňásci kteří tu dělají křoví a přitom se u toho snaží tvářit významně. Co se děje týče, myslím si že by tomu víc slušel seriálový formát, který by lépe zamaskoval dějové lapsy a slepé odbočky by nebyly tak do očí bijící. Celkově vzato je to jedno velké mrhání potenciálem.
Stvořitel (2023)
Myslím si, že tenhle film je dost nedoceněný. Neříkám, že je to dokonalost, ale divákovi nabízí dvě možnosti. Nechat se unášet dechberoucím futuristickým světem, nebo hledat hnidy. Já si zvolit tu první, užil jsem si to a klidně bych na to kouknul znova.