Recenze (608)
Kokosy na sněhu (1993)
Nejlepší scéna, když olympionici ladící své parádní lakované boby spatří rezavý jamajský - to ticho! 😀😀😀 100%
Uprchlík (1993)
"Nikdy ho nechytíte, doktor Kimble je moc chytrej!" - "To my jsme taky." :))) Skvělá podívaná 100%
Volný pád (1993)
Ruku na srdce, kdo si někdy nepředstavoval, že by se podobně “ozval”? 😂
Záhada hlavolamu (1993)
Rychlé šípy, svázané v knihu - to je bible mého dětství. Film je moc dobrej! Parádní ponurá, až tísnivá atmosfera staré zástavby. Kritice hereckých výkonů se musím smát :))
Bitva o Diên Biên Phu (1992)
Drama, válečný - tady člověk čeká víc… Francouzi neměli šanci
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Bohuš mě neskutečně bavil ještě před dvaceti lety. Teď už se to vážně nedá. Z nostalgie nechávám staré hodnocení 🤕🤕🤕🤕🤕
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Proč při sledování vždy dostanu chuť na těstoviny s "červenou" omáčkou? Připadám si, jako Pavlovův pejsek!
Poslední Mohykán (1992)
Při vší úctě k panu Marvanovi, tenhle Poslední Mohykán je o něco lepší (nejen díky úžasné hudbě)...
JFK (1991)
Vím, kdo zastřelil JFK, ale nepovím 😎
Mlčení jehňátek (1991)
Filmu bych vytknul jen příliš tmy, šera a pološera... 95%