Poslední recenze (68)
96 hodin (2008)
pro me osobne hned po betmanovi letos nejlepsi akci jizda...
Temný rytíř (2008)
druhe shlednuti me jenom utvrdilo v 5ti hvezdickach...jinak to proste nejde
Hancock (2008)
čekal sem krapet víc, jak už tady někdo psal...z tohoto námětu se dal vyždímat o hooooodně lepší film