Recenze (847)
Co naše babičky uměly a na co my jsme zapomněli (2018) (pořad)
Koncept pořadu je až příliš strojený na to, aby byl z pohledu, jak bylo v minulosti vše úžasné a geniální, uvěřitelný.
Boží mlýny - Asijská růže (2021) (epizoda)
Zatím nejslabší kousek už tak průměrné série. Scénář zcela bezostyšně vykrádá předešlé díly a víceméně nudí svojí předvídatelností.
Rock okolo hodin (1984) (pořad)
Taneční kreace Ivo Pešáka udělaly ve své době hodně zábavy.
Poručík Petr - Černý kufřík (1981) (epizoda)
V kontextu socialistických kriminálek je seriál velká bída, tenhle díl je ale doslova "nabitý" akcí.
Poručík Petr - Zloděj (1981) (epizoda)
Tohle je náročné i pro fanouška domácí tvorby.
Terapie - Epizoda 2 (2011) (epizoda)
Pacienti jsou v psychologické poradně různí, afektovaný chlap je pak ten nejhorší.
Léto s kovbojem (1976)
"Bobo, nechal by sis na prsa vytetovat Doubravka? Proč bych to dělal?" Klasický příběh o tom, jak se holka z města zamiluje do místního vidláka. Ale k zasmání to je - viz výše.
Boží mlýny - Splacený dluh (2021) (epizoda)
Seriál má jednoznačně komediální charakter, proto jsou drsné scény v jeho úvodu zcela zbytečné.Co se týká dílu samotného, po určité naději z toho minulého, je opět na hranici podprůměru.
Poručík Petr - Pláč Bardotky (1981) (epizoda)
Socialistické ztvárnění světa mimo zákon je vždy legrační. Zde vede Bára Štěpánová alias Bardotka.
Den poté (2004)
Škoda, že kvalita triků je zcela odlišná od kvality scénáře.