Poslední recenze (47)
Avengers: Endgame (2019)
Parádní uzavření několikaleté práce! Vtip a akce prosťe nepohasínají. Oproti Infinity War možná trošku nekonzistentní, ale myslím, že každý fanoušek Marvelovek si to své najde. Epický závěr může vyvolat solidní husinu. :D
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Jednoduše úžasné po všech stránkách! Peckovní oddychovka na večer po práci! :D
Creed II (2018)
Profesionálně z hlediska sportu, srdceryvně z hlediska lidskosti, nostalgie z Rockyho IV. na správném místě.... Opravdu není moc, co vyčítat. Moderní hudba, která přesně sedí k dnešní boxerské době, prostě parádní sportovní film!
Poslední deníček (3)
Speciální filmy ;)
Kingsman, John Wick, John Wick 2, Železná srdce, Expendables, Expendables 2, Doctor Strange, filmy s Hughem Jackmanem Samuelem L. Jacksonem :D