Recenze (192)
Dukla 61 (2018) (TV film)
Tak tohle je po dlouhé, zatraceně dlouhé době, velmi slušný snímek z dílen České televize.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Klasika mého dětství.
Bosch (2014) (seriál)
Sice vždycky stojím za tvrzením, že kniha je lepší než film či v tom případě seriál, ale tenhle je zatraceně dobře udělaný a velmi dobře se drží svých knižních předloh.
Carly Rae Jepsen - I Really Like You (2015) (hudební videoklip)
Já nevím, ale hudba je chytlavá, obsazení je dobré (i když Biebera fat nemusím), klip je zábavný. Takže za mě 5/5 (dal bych 4,5. ale půlky tady nejsou).
John Wick 2 (2017)
Více akčněji laděné než jednička, ale stále velmi dobrý snímek, který stojí za shlédnutí.
13 posterunek (1997) (seriál)
Potřebujete pomoc? Byli jste okradeni? Někdo vás obtěžoval? Zavolejte policii. Jen doufejte, že nepřijede ze 13. okrsku.
Top Gear (1978) (pořad)
Prcek, šnek a orangutan s kladivem. Recept na dvě věci. Buď na něco fantastického, nebo na totální katastrofu!
Haló, haló! (1982) (seriál)
Prostě klasika. Skvělá a dokonalá.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Klasika. Kdo viděl chápe. Kdo neviděl, měl by si udělat čas.
Silvestr 1979 - Hrajeme si jako děti (1979) (pořad)
Tento pořad je o deset let starší než jsem já a pořád je tisíckrát zábavnější než ty dnešní kraviny! Pokud tedy vůbec nějaké vysílají. Na jednom kanále se Paulová se Zedníčkem nalívají vínem. Na jiném zase kolem poskakují Brožová s Cibulkou. Ne ne. Tohle je Silvestrovský program. Zábavný, vtipný, chytrý. Asi toho chci na dnešní "umělce" moc, když chci trochu inteligence na obrazovce.