Recenze (47)
Angry Birds ve filmu (2016)
Krásně zakombinované narážky na islam a imigranty. Mě osobně se to líbilo. Hlavní hrdina dost sympatický.
Ben Hur (2016)
100% cancer. Myslím , že do zítra umřu na zástavu srdce .
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Tohle prostě nemá chybu! Detailně popsaný příběh s velmi dobře vybranými herci a skvělou atmosférou tvoří mistrovské dílo, na které se můžu dívat dokola.
Byl jednou jeden polda (1995)
Bože to je tak trapnej humor, že tohle snad nerozesměje ani vymrdanýho řezníka z Prdelákova.
Cesta (2009)
Při tomhle filmu si snad každý uvědomí , co ve skutečnosti má. Krásné vyprávění. Vůbec mi nevadilo , že to bylo natažené. Divák si tak udělal k postavám větší pouto. Prostě nádhera.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Tenhle člověk pohřbil kouzlení a iluze hodně hluboko...
Čarodějnice (2015)
Tenhle film mě příjemně překvapil svojí originalitou a skvělou atmosférou. Napínavé až do úplného konce.
Do hloubky webu (2015)
Zajímavý dokument. Možná k mému kladnému hodnocení přidalo i to, že jsem si od tohoto snímku nic nesliboval a koukl na něj spíše z nudy a byl jsem velice příjemně překvapen.
Dračí život Bruce Lee (1993)
Klišé sračka.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Skvělej film. Takovouhle atmosféru u filmů prostě miluju! Jen škoda, že pravda vyjde najevo už tak brzy.