Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Requiem za sen (2000)
Málokdy se podívám na takhle náročný snímek znova, ale tenhle film mě okouzlil a prosadil si misto v mojich top 10. Absolutně skvěle natočeno.
Hra (1997)
Svět podle Prota (2001)
Donnie Darko (2001)
Osm hrozných (2015)
Tento film splnil absolutně vše, co jsem očekával. Osobně mu nemam co vyčíst. A kdo říká, že by to mělo být více ostříhané a že je to zbytečně dlouhé tak ten ať nekouká na Tarantina.