Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Horor
  • Animovaný
  • Komedie

Recenze (579)

plakát

John Wick: Kapitola 4 (2023) 

Čtvrtej Wick se definitivně stává obětí vlastní mytologie. Ten film moh bejt klidně o hodinu kratší a o dost údernější, ale voni ne, musej tam cpát další bolestivý kecy o nikom a o ničem. Svět, ve kterým se to odehrává už má naprosto nulovej význam, protože tak 85 lidí ze 100 jsou vrazi a těm co nejsou je úplně u prdele, že se venku pár metrů od nich všichni střílej jako by se nechumelilo (fakt by mě zajímalo jak tam fungujou veřejný služby jako policajti apod...). Mezi tím vším chodí totálně nesmrtelnej John, kterýho už neohrozej těžký bouračky, pády z velký vejšky, ze schodů a bůh ví čeho ještě. Už dřív jsem psal, že mi přijde že John není tak dobrej pro svoje schopnosti, ale spíš proto jak jsou kolem něj všichni tak neschopní. Ani bych nespočítal kolikrát ho mohl někdo oddělat, ale on bohužel hraje na very easy, tak ho záporáci trefujou jen do toho super neprůstřlnýho oblečení i když stojí, naopak ostatní pobíhaj jak splašený, ale na to jeho aimbot nehraje a tak sází jeden headshot za druhým. Občas mi to připomínalo jistou přestřelku ze Spectre, kde si Bond poklidil celou základnu záporáků, protože hrál na úplně stejnou obtížnost s úplně stejným aimbotem. Kvůli tomu už je jistá scéna na schodech naprosto úmorná a zdržující a hlavně naprostro zbytečná. Je to svým způsobem škoda, protože mi to jinak přišlo lepší než trojka a kdyby tam nevymejšlely píčoviny s mytologií, která se táhne jak sopel a totálně bourá tempo celýho filmu, určitě bych hodnotil líp.

plakát

Mission: Impossible Odplata - První část (2023) 

Relativní skoro-spokojenost. Hodnocení ale sráží pár zhovadilosti. Jedna je polopatický a naprosto tupý opakování již řečenejch faktů a naprosto zbytečný verbální opakování informací, který divák vidí přímo před ksichtem jako kdyby ten film byl určenej naprostejm kreténům, kteří potřebujou mít všechno zvopakovaný ne dvakrát, ale radši snad čtyřikrát. V kině bych se asi sebral a šel do hajzlu. Ta další je zasranej digibrdel a já se ptám proč? Před filmem byla masírka všech možnejch kousků co prováděli a já je ve výsledným filmu tentokrát vůbec nevidím. Třeba boj na vlaku vypadá naprosto strašně, stejně tak jeho pád. Do prdele i ten skok na motorce je prodanej naprosto umělohmotně i když všichni víme, že to Tom zvládnul všechno doopravdy. Co se to kurva děje? I ten střih akčních scén (viz bitka na vlaku) mi občas přišel jako kdyby se ve vagonu vedle šoural Segal. Celá zápletka s všemocnou AI je občas až komická. No a poslední zhovadilost je obsazení. Respektive nakládání jak s nováčkama, tak i s týmem. Atwell je vedle Ferguson jak špatnej vtip a byla mi celou dobu úplně ukradená. Esai Morales je jako záporák totálně nevýraznej (na ty z minulejch dílů se vůbec nechytá... možná krom dvojky, ale to není poklona) a Pom Klementieff, která mě jako jediná aspoň trochu bavila je nakonec pro změnu totálně nevyužitá. Za co já vlastně dávám za tři? Teď už ani sám nevím...

plakát

Operace Fortune: Ruse de guerre (2023) 

Naprosto, ale jako fakt naprosto o ničem. Sestaví se tým, dostane úkol a bez problému ho splní. To je všechno. Žádnej zádrhel, žádná krize, nikomu se vůbec nic nestane a když se náhodou objeví nějakej zdánlivě neřešitelnej problém, tak do 30 sekund někdo přijde s naprosto dokonalým řešením, co 100% funguje. Film stejně zbytečnej jako U.N.C.L.E. Úplně jako přes kopírák...

plakát

Papežův vymítač (2023) 

No ty vole. Já tak nějak naivně čekal, že když si filmaři vzali za námět skutečnýho exorcistu, tak se budou film snažit pojmout spíš jako mysteriózní Thriller, kde by divák až do samotnýho závěru neměl tucha, jestli je posedlej člověk opravdu posedlej, nebo jen člověk s nějakou psychickou poruchou/nemocí. Místo toho tu máme miliontou variaci na vymítačský filmy, kdy vidíme úplně všechny klišé co člověka napadnou. Jako otáčení hlavy o 180°, blití, mluvení cizím hlasem, telekineze, levitace atd... teď to všechno ještě navíc okořeněný řádným digibordelem. Kolem toho nám tu chodí Gabriel, kterýho Russel Crowe pojal sice dost netradičně, ale asi si spletl žánr v jakým hraje. Takhle mě je ho kněz sice dost bavil, ale na druhou stranu tím sám shazoval i to něco málo scén, který by se mohly aspoň trochu brát vážně. Tohle se nepovedlo.

plakát

Zabiják (2023) 

Fincher opět dokazuje že je jeden z nejlepších režisérů své generace. Jen ten scénář to v některejch momentech dost zbytečně sráží. Celkově mi to ale dojem z filmu nijak zvlášť nekazilo.

plakát

Hellraiser (2022) 

Celkem žasnu jak moc tu jsou lidi z toho filmu zesraný (hlavně teda můj list oblíbenejch uživatelů). Přitom je ve filmu atmosféry co by se za nehet vešlo, Cenobité jsou tu prezentovaný jako naprostý idioti, pro který jsou vrata a mříže naprosto nepřekonatelná překážka a mezi tím vším pobíhá naprosto nesympatická, hnusná hlavní hrdinka co se celej film chová jako naprostá kráva. Nikomu sem nefandil, nebavilo mě to a film byl blbost. Jestli má bejt tohle novej směř v kříšení starejch frančíz (protože nový neuměj), tak radši ani nechci vědět co nás čeká u Vetřelce...

plakát

M3GAN (2022) 

Horor pro celou rodinu. Pro mě špatnej vtip...

plakát

Na nože: Glass Onion (2022) 

Velkej sešup dolů. Jednička byla moc fajn film, kterej přišel ve správnou dobu a spravil mi chuť po zesraným digitálním Branaghovým Expresu. No a teď Johnson udělal to stejný (včetně digibordelu). Ve zkratce: Netflix original se vším co k tomu patří...

plakát

Pearl (2022) 

Ti West mi dělá radost. Po zdařilým X (hodnocení místních žaludů ignorujte) se tentokrát podíváme do roku 1918, kdy máme možnost vidět jak to sakra vlastně bylo s tou prokletou farmou. Žánrem se tentokrát uhne trochu jiným směrem ale nebojte, stále se drží stejný DNA, takže o poctivou atmosféru nebudete ochuzený. Mia Goth si to tady neskutečně dává. Ten její monolog před koncem... velká poklona vážení. Tahle holka herecky neskutečně vyrostla a její Pearl se nedá nefandit. Doporučuju!