Recenze (192)
Tygr a drak (2000)
Já nevim, fakt sem to nepochopil, co na tom je???!!!
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
GREAT konec, to jsem fakt nečekal...Konečně film, kterej nekončí happyendem!
Brouk v hlavě (2002) (TV film)
Moc pěkné, ale s divadlem se nedá srovnávat! Vedle Viktora Preisse v divadelním představení exceluje také Ivan Trojan!
Apocalypto (2006)
Vypráví o zániku??? Ale musím říct, že hodně brutálně...Záběr na dvě lodě je opravdu velkolepý, tomu se říká ZÁNIK ŘÍŠE! Samozřejmě, že si to mál divák domyslet, ale tohle rozhodně nevypráví o zkáze Mayů! Největší plus vidím v kostýmech, které jsou vskutku překrásné.
Umučení Krista (2004)
PAIN IS THE MAIN! Or it is only game, I think it is same!
Perníková věž (2002)
Mě teda píchat baví!!!
Choking Hazard (2004)
Tak jsem to akorát ted shlídnul! Dost mě to překvapilo. Rozhodně jsem nečekal intelektuální přístup, ale co sranda byla...Jdu se projet tankem s Dádou!
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Skvost mezi pohádkami! Vyvolává ve mě mnoho emocí, krásný příběh, kostými a prostředí navozující zvláštní atmosféru blížící se horovým scénám! Ostatně Andersen psal dosti krutě, není se co divit, když už v devíti letech opustil domov! Pohádky by měli zapůsobit a inspirovat ke změně k lepšímu, tady se to opravdu povedlo. Konec, který si pohrává s myšlenkou nesmrtelnosti je opravdu nádherně děsivý!
Herkules (1995) (seriál)
V dávných dobách, kdy bohové stíhali lidstvo útrapami, svět zrodil hrdinu...mě! Mě,měl jsem rád stín...stín jebo bicepsů....ale jeho sílu předčila jen síla, kterou měl v srdci! Přeci!
Airwolf (1984) (seriál)
Mami,už nechci stíhačku!