Recenze (192)
Kung Fu: Legenda pokračuje (1993) (seriál)
Pokud nemáte unagi, tohle nepochopíte!!!
Air America (1998) (seriál)
Odpadlík, ne odpad!
Případy otce Dowlinga (1989) (seriál)
Pro mě povedený seriál, který neurazí! Příjemná zábava na klidný večer. A navíc jeptiška, co má šmrnc;)!
Vraždy v Kitzbühelu (2001) (seriál)
Tam se má lyžovat a ne točit seriál!!!
Komisař Rex (1994) (seriál)
Já tenhle seriál prostě žeru;)! Dokonce jsem si začal dělat housky se salámem a musím říct, že je to dobrá svačinka.
Dallas (1978) (seriál)
Zbožňuju tu znělku, ta je great...jinak prostě Dallas!
Boeing 747 v ohrožení (1996)
JEDINÝ FILM, KDE HLAVNÍ HRDINA UMŘE NA ZAČÁTKU FILMU!!!!
Vinnetou (1980) (seriál)
Jedna hvězdička jenom za, no jo za co? Asi nemůžu Vinnetua úplně odepsat;)
Sonic X (2003) (seriál)
Ježek Sonic je pro mě klasika a hlavně se mi líbí hudba;)!
The Jerry Springer Show (1991) (pořad)
Teď je otázka, jak to hodnotit, když napíšu, že to je jen sprostá zábava na sebe řvoucích lidí a ukázka jejich tuposti, bude to vypadat jako bych se nad ně povyšoval. Naopak, když napíšu, že je to skvělé budu říkat, hurá HLOUPOST! No možná to může mít zajimavé psychologické dopady;)...