Recenze (100)
Walk the Line (2005)
Dobry film aj ked si myslim ze su take ktore ma viac chytili a hlavne aj ked mam Reese velmi rada, nezda sa mi ze tam podava vykon na oscara.
VALL-I (2008)
Daleko vytrca a posuva latku vysie. Keby bolo mozne tak mu dam 6* teraz ma napadlo, po tom co som ho v kratkej dobe videla druhy krat, ze je ako Maly princ od Exuperyho.. zakazdym otvori ine dvere a ukaze ine moznosti.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Tento film som videla v premiere a bol super ale v sobotu som videla Walle-ho a to je asi ta chyba lebo sa teraz zdraham dat plnych 5. To bude asi tym ze walle je ina kategoria.
Kutyil s.r.o. (2008) (seriál)
Prve dva diely som pozerala s velkou skepsou aj kvoli susedom a tomu priblblemu smiechu, (to ludom treba povedat kedy sa maju smiat?) ale pri tretom diely som bola uplne uvolnena a mozem povedat ze uz velmi dlho som sa tak nezasmiala.. je to jednoduchy humor a nie trapni (dufam, ze to dlho vydrzi) aj ked niektore diely su silnejsie a niektore slabsie.. drzim palce
Vybíjená (2004)
za herecke obsadenie *, vazne neviem za co by som tomu dala viac. trapne, nasilne, o nicom a tu vtipnost som tam nikde nepostrehla. ona tam nejaka bola vobec?!
Dannyho parťáci 2 (2004)
totalne nudny, desne natoceny film o nicom
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Neviem ako vy ale ja som to prave pozerala so slovenskym dabingom a tie hlasky a ta hudba proste super.
Hrdinové (2006) (seriál)
2** a to za spracovanie lebo cim sa chylilila prva seria viac ku konci tym mi to viac liezlo na nervy aka je to predvidatelna blbost.. druha a tretia seria ma v tom len utvrdili.. uvidime co stvrta
100 žhavých tygřic (2002)
za to carovanie usmevov :)
Iron Man (2008)
takto si predstavujem dobry film.. je presne vyvazeny.. akcia, humor napad..