Recenze (79)
Muž jménem Otto (2022)
Propaganda gender v podobě že všichni nestranní nebo zlí jsou běloši a všechny oběti a dobráci od kosti jsou černoši, mexikáni, transšmejdi. Pěkná povídka, ale kazí to ta černobílá rasistická omáčka v podtextu.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Jak uz to byva kdo cetl knihu miva problem s filmem. A zde to je to same. Ovsem nutno rict dve veci, hniha ma cca 70 hodin. Tato prvni serie vypravi prvni knihu, druha Temny les bude asi take zfilmovana. Cinska verze serialu ma 30 dilu pro prvni knihu a je mnohem obsahlejsi. Nacpat tolik informaci do par hodin filmu je obtizne. Co me na filmu vyložene vadilo byli herci, pubertaci, spatne hraji, sprosti, bez charakteru, jen Wade byl slušný. Take ty hloupe zameny poslav, genderove vyrovnane, zamena muzskych postav za zenske. Proste americani ani evropani uz neumi natocit film ani když maji jasnou predlohu. Musi plnit stranicke pozadavky o propagande jako když se točilo za komanče. Demokracie už tu dávno není.
Identita - příběh českého grafického designu (2024) (seriál)
jsem strasne rad za tento dokument ale zklamalo me jednak kratkost epizod. melo ty byt 60-90min a podom velikost predanych informaci. temata i objekty supr. ale informace se dost opakuji misto aby se pridavaly dalsi. proste jste mohli dat do kazdeho dilu vic informaci, objektu, lidi, napadu, ukazek atd. 41min stopaz to je tak pro zakladky. fakt skoda. melo to naboj ale nevyuzili jste jej.
Tenkrát v Americe (1984)
videl jsem asi vetsinu z tohoto zanru, ale nijak me to zde nezaujalo. strasne se to tahne. pribeh supr, ale chybel tomu drive. asi tou dobou nataceni.
Vyproštění 2 (2023)
sceny na jeden zaber dokonale.
Steve Jobs (2015)
film ujde ale kdyz ho toci sami jablecni fanatici tak je to film jen pro jeblecne fanatiky. jobs nic nevymyslel, jen nasel neci napad, zrealizoval a prodal. a rozhodne to nebyl hodny strejda jak ho tady vylicuji.
Bod obnovy (2023)
na zacatek novodobeho ceskeho skoroscifi dobry za tri
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
dily s vypravecem nejlepsi. posledni dil me dostal. je rok 2024 a mam pocit ze konci obdobi hojnosti. lide a zejmena ti co rozhoduji o celych statech si nevazi ze je mir a mame se dobre. asi to nebyl posledni film o posledni valce.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Šunt. kdyz porovnam 1 a ted vidim jak z toho vyzdimali az 4 tak to je 4x odvar z te jednicky s naprosto fadnim pribehem a zcela smesnymi souboji. toto uz je nejaka fantasy sracka. mimo misu.
Zátopek (2021)
krasny film. ta doba a prichazejici komunismus byla frustrujici. Issova nejlepsi herecka, absolutne mela navrch nad vsemi ostatnimi.