Oblíbené filmy (10)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
První film, který jsem od pana Scotta viděl a bylo mi hned jasné, že toto je můj nejoblíbenější režisér, což si utvrzuji stále s dalšími jeho filmy. Dokonalá vizuální a zvuková stránka, skutečný obraz války, bez soucitu a zbytečného amerikanismu.
Transformers (2007)
Nejlepší Bay, doufám, že u trojky ho Spielberg zase podrží zkrátka, aby se neopakovala megalomanská smršť jako ve dvojce...
Olověná vesta (1987)
Schindlerův seznam (1993)
V jako Vendeta (2005)
Už dlouho mě žádný film nezasáhl jako tento a postupem času se stal jedním z mých nejoblíbenějších. Má spoustu filmařských chyb, ale pro mě osobně je to Film s velkým F...
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jsem tolkienofil, Jackson taky a zpracování se mu povedlo na výbornou. Co víc dodat...
Bourneovo ultimátum (2007)
Greengrass dotáhl svůj styl k dokonalosti a naservíroval necelé 2 hodiny nepřetržité akce, kdy sledujeme Jasona, jak má stále navrch oproti svým pronásledovatelům. Asi nejlepší akční film roku a stejně tak by to mohl být jeden z nejlepších akčních filmů vůbec.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Není co dodat, asi jeden z nejlepších akčních filmů vůbec. Začátek 90. let = triky, které často překonávájí současnou produkci. Arnold je v plné formě stejně jako režisér Cameron. Nápad terminátora z tekutého kovu je brilantní.