Recenze (218)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Opravdu dobrý mafiánský film s množstvím odkazů na japonskou kinematografii a skvělými "mafiánskými" dialogy...
Květ pouště (2009)
Dojemný příběh z černé Afriky. Takové se nestávají každý den. Filmové zpracování a herecké výkony jsou na 4* obsah na 5*
Lovci hlav (2011)
4,5 hvězdy za dobré herecké výkony, akci, zvuk a humor.
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
Zajímavej film, kterej nemusím vidět 2x...
Královna (2006)
Celkem hezký film, na 4 hvězdy mi ale něco chybělo, 70%. Dobrá kamera, hudba, Mirren. Občas tam moc "žvanili". Tohle mělo 5 nominací na oskara? Nevím za co. Kromě Mirren, která excelovala...
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Slušný snímek, který ovšem nevybočuje z řady. Jedno klišé střídá druhé a poměrně vysoká koncentrace mrtvých v "v jedné advokátní praxi". Líbila se mi mini role dědečka. Takže za nejslabší místo celého filmu považuju scénář. Kdyby tam nehrál AL P., dal bych jen dvě hvězdy.
Lost Highway (1997)
Dost divnej film, vydržel jsem to po 27. minutu...
Pokrevní bratři (1999)
Poměrně neobvyklý thriler
Tenkrát na Západě (1968)
Jeden z nejnudnějších filmů historie.
Smrt čeká všude (2008)
Dobrej film, ale jak tohle mohlo dostat oskara za scénář fakt nevím, protože ten byl z celého filmu nejslabší.