Recenze (1 068)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Od Begbintonova jsem čekal teda mnohem více. Doufám, že příště se polepší. Nevadí mi ten debilní námět, to vůbec ne, ale to zpracování je nahony vzdáleno tomu co rejža s tímto divným jménem umí.
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Tak je to film pro děti se zvířátkama a tak. Jasně napasení produkce na dobrém jménu, ale takovejch filmů je a nikdo na ně neplive...
Aféra Concorde (1979)
Nostalgická klasika "skorosmdesátek". Ten film nedosáhne na tři***, možná ani na dvě, ale prostě ze sentimetu!
Aféra Thomase Crowna (1999)
Nejsem si přesně jist jestli jsem usnul po prvních deseti nebo dvaceti minutách
Air Force One (1997)
Mohlo být více, ale triky mizerné, dialogy k smíchu, chování postav patetické a jako třešnička na dortu afektovaná Glenn Close. PS: Až po letech jsem shlédl znovu a podivil se jak strašná USA propaganda to je. Fuj
A.I. Umělá inteligence (2001)
Pro mě strašný psycho. To je ale vše. Jude Law na ránu, ať už je voslizlej schválně nebo ne!
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Toto nejsou Akta X. Hraje tam sice Duchovny a Anderson a jmenují se Mulder a Scullyová, ale se stejnojmenným seriálem má tento blábol pramálo společného. Neměl jsem rád díly seriálu, které se motaly kolem UFO (ačkoliv to bylo stěžejní téma), ale než toto raději marťany...
Alexander Veliký (2004)
Co? Už to skončilo?
Ali G Indahouse - Film (2002)
Čekal jsem něco na způsob borata, ale nedočkal jsem se, ikdyž tu Cohenovo alter ego je. Nicméně úplně jsem se nenudil. Film si dělá, mimo jiné, srandu z hip hopu a ten nemám rád, takže vše OK
Amazing Spider-Man (2012)
Po shlédnutí filmu musím dát sám sobě za pravdu - předělávat Raimiho sérii bylo zbytečné. Tenhle Spiderman nesahá prvnímu - pravda notně dětinštějšímu - ani po kotníky. Jsem dokonce tak znechucen, že si možná nechám další díl i ujít.