Recenze (135)
Podfukáři (2004) (seriál)
Nadmieru sympatická parta, avšak na originalite 1. serie ubera fakt, že v podstate každý trik už bol v nejakom filme použitý. Update: Od 2. az po 7. sezonu - bezvyhradna srdcova zalezitost s mnozstvom skvele zahranych vedlajsich postav a zapletok.
Batman (1989)
Akokolvek su Nolanove adaptacie takmer dokonale, Burton na to siel inak - hravo a s humorom. A funguje to tiez znamenite.
Pahorek (1965)
Super kamera, kopa skvelých hereckých výkonov a užasná gradácia snímku ...
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino - v každej scéne .... strašne ukecaný, ale majstrovsky vypointovaný
Já, truchlivý Bůh (1969)
Jeden z najlepších československých filmov
Zakázaná planeta (1956)
Na dnešnú dobu možno trochu naivné, no s veľmi slušnou pointou
Strážci - Watchmen (2009)
Vďaka filmu mi dáva príbeh vačší zmysel, kedže 1 prečítanie tak zložitého románu nestačí. Skvelá adaptácia
Donnie Darko (2001)
Ďalší skvele natočený film a velká prekážka kľudnému spánku :-)
Most přes řeku Kwai (1957)
Nezabudnutelný súboj dvoch fanatikov
Hlas moře (2004)
Skvelé ... ale stále premýšlam, či mám - tak silnej osobnosti tú intenzívnu a úprimnú túžbu umrieť - uveriť.