Recenze (293)
C.B. Strike - Volání kukačky (2017) (série)
Po přečtení knihy jsem si říkal, že se podívám i na filmové zpracování a moc mě to nepotěšilo, bylo to chaotické, herecky nevýrazné.
Celebrity s.r.o. (2015)
Já tak nějak pořád nevím, o čem ten film byl nebo lépe řečeno, jaký byl cíl tohoto filmu? :) Tohle patří přesně do té kategorie, stačí vidět jednou a naposled.
Cesta bez návratu (2017)
Takový ponurý film, který byl od svého začátku zajímavý. A Arnold tak trochu v netypický roli,kterou však zvládl bravurně.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Vcelku důstojné pokračování jedničky, co se opravdu povedlo je to, že tu byla většina herců z jedničky. Samotný příběh už byl horší, ale jsem rád, že jsem to viděl.
Clausovi (2020)
Prvních 20-25 minut bylo nádherných, mělo to silný příběh, potom co se začal zaučovat Santou to poměrně kleslo, ale konec se povedl. Takže hodnotím jako průměr. Z průměrného filmu šlo v tomto případě udělat víc, ale na vánoční příběh dobrý. Belgická produkce
Clausovi 2 (2021)
Navázat na jedničku bylo v tomto případě průměrné až podprůměrné. Děj je tentokrát o tom, že Santa nerozdává jen dárky, ale dává dohromady i rodinné vztahy a tady je myslím kámen úrazu...Není úplně dobře zvolené téma. Celkově to působí kýčovitě.
Cliffhanger (1993)
dobrý akční film, mělo to šťávu..60%
Čas (2021)
Shyamalan má téměř vždy zajímavé náměty a ne jinak tomu bylo i tady. Příběh není nudný a vcelku napínavý, co se mi vždy líbí, že režisér se vždy na chvilinku objeví ve filmu. Koncovku bych udělal jinak...
Čas beznaděje (2014)
Tohle se moc úplně nepovedlo, nicméně jsem to dokoukal, ale pocity mám všeljaký. Na ten festival se to ale hodí :) Možná, kdyby to bylo kratší tak o 30 minut, mohl bych hodnotit lépe.
Čas na sebe (2022)
Mark Wahlberg je výborný herec, ale mám pocit, že ty komedie mu tak úplně nejedou i v tomto případě. Semtam jsem se opravdu poctivě zasmál, ale pak je tam spousta "amerického humoru" který mi bohužel nesedí.