Recenze (36)
Drážďany (2006) (TV film)
Drazdany ma velmi pozitivne prekvapili, nie ani tak scenarom ktory nebol uplne perfektny, ale najme koli atmosfére bombardovania, zachytenie strachu a beznadeje ludi zavretych v bunkroch. Ich bezcielne potulovanie po znicenych uliciach. tejto casti filmu by som dal 5*
Requiem za sen (2000)
Svojim sposobom je tento film uplne super, ale mozno to bolo dane mojou naladou, cely cas som sa modlil aby film uz skoncil, bolo mi z toho vsetkeho zle, uplne hnusne.Film je to vsak natoceny perfektne avsak ja hodnotim aj moj pocit ktory som mal z filmu a pre mna nie je prinosom ked sa po skonceni filmu citim strasne
Geriho hra (1997)
v tomto filme slo hlavne o to ukazat kvalitnu animaciu, vsetko sa pekne podarilo a ono je to aj vtipne
Zbožňuju prachy! (2006)
vecsina filmu nesmierne nudná , obcas kratke svetle chvilky, ako vyplnenie casu pri cestovani vlakom to bolo vsak celkom dobre
My dva a křen (2006)
Owen Wilson ma v tomto filme fakt nepotesil, ani ja ho nepotesim
Samotáři (2000)
tento film som schopny pozerat stale dokola, Macháček je v ňom úplne božský vyhulelenec takisto super hra Labina Mitevska. Ty vole to je dubrovník !
Cesta do fantazie (2001)
Moj prvy celovecerny japonsky animovany film ktory som videl, ktory ma vrhol do dalsej Miyazakiho tvorby(a nielen jeho), to co dokaze rozohrat na platne s kreslenymi postavickami nedokaze hocikto ani s zivymi hviezdami, krasna rozpravka aj pre dospelych
12 opic (1995)
prvý krát som z filmu skoro nic nezachytil, (nebola to chyba filmu ale mojej priatelky ;) na druhe pozretie mi to vyrazilo dych svojim prepracovanym pribehom a najradsej by som na to este siel do kina
Zelená míle (1999)
Po dopozeraní filmu som bol uplne ohureny, schopny mu dat 5* ale s odstupom casu si hovorim ze to nebola az taka pecka tak 90%
Batman a Robin (1997)
Tu hviezdicku davam skoro z lutosti, pribeh je pekne mizerný takisto aj herecké výkony, ked som dal hviezdu esmeralde dam aj tomuto :)