Recenze (300)
Kick-Ass (2010)
Tomu filmu prostě vůbec nic nechybí.
Cesta (2009)
Nejdepresivnější film všech dob. O to smutnější je, že lidstvo přesně takové je a přesně takové bude.
Špatnej polda (2009)
Nicolas Cage v Leaving Las Vegas módu? Beru!
Precious (2009)
Tomu říkám "šokující film".
Pátek třináctého (2009)
Místy až nechtěně vtipné.
Komici (2009)
Roztahané, nevtipné, nic neříkající. Nejhorší Judd Apatow.
Vánoční koleda (2009)
Rozhodně silné tři hvězdy. Začátek překvapil svou temnotou, konec skoro až dojímal. Ale opět... být to hrané...
3 sezóny v pekle (2009)
Vizuálně pravděpodobně nejhezčí český film vůbec. Obsahově ovšem utopený ve filozofických básničkách a snaze být revoltní, i když ani trošku není.
2012 (2009)
Vlastně nemůžu být zklamaný, protože jsem dostal NAPROSTO všechno, co jsem od toho filmu očekával. Při únicích na poslední chvíli jsem byl nervózní a ty letadla, lidi a auta tlačil silou vůle, aby to stihli. Velkolepost, hollywoodské emoce, všechno tam prostě bylo. Možná škoda, že těch klišé tam bylo až tak moc (ovšem zase, to k tomu patří a nečekal jsem nic jiného) a doufal jsem, že to bude místy i vtipnější (Emmerichu, Den nezávislosti byl stejnej, ale navíc i dost vtipnej!). Potěšilo pár momentů, kdy si 2012 dělala legraci sama ze sebe.
Ctihodný občan (2009)
Když se nad tím zpětně zamyslíte, nemá to úplně logiku. Konec mě také docela mrzel. Ale jako výborně odsýpající thriller to sviští senzačně a Gerard Butler je boží.