Recenze (99)
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Libi se mi poselstvi za hafany, ktere je ve filmu ukazane.... Narazka na nechutne mnozirny a ublizovani psum..... Cista psi laska :)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Jak promenit detske hry v peklo......
Přání Ježíškovi (2021)
Nadherny film plny emoci.... Byl tam vtip, smutek, radost a spousta veci k zamysleni..... :)
Rychle a zběsile 9 (2021)
Minulost a rodina je zaklad.... Za me velice povedeny dej, libi se mi propletenost s predchozimi dily. Ano, nektere sceny byly prehnane, ale na to uz je clovek zvykly z predeslych dilu... :)
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Moc povedeny kousek.... Vtipne hlasky, krasny, romanticky pribeh. A skvele podani Toma Hardyho (jako vzdy)... :)
Bábovky (2020)
Každý ve filmu vidí to, co chce..... Za mě zachycené reálné osudy běžného života..... Radostné i smutné :)
Frčíme (2020)
Dechberoucí a dojemná pohádka, u které ukápla slza....
Chlap na střídačku (2020)
Miluju Langmajera, dokáže zahrát opravdu cokoliv. Co se týče filmu, tak komedie, co neurazí a co se týče děje....tak velice zajímavý a originální nápad. Jak se říká, proti gustu......
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Za mě vynikající po všech stránkách.... Výborně vymyšlené, tolik teorií jsem už dlouho u něčeho neměla :D. Žrala jsem to i hercům, skvěle zachycené výrazy, střihy, zápletky, možnosti ve vaši fantazii... Jsem unešena a doufám, že budou další série, a hlavně co nejdříve....
Příliš osobní známost (2020)
Láska, štěstí, strach, beznaděj.....Každá situace má několik cest....