Recenze (699)
Šéfka (2011) (pořad)
Debilní pořad s debilní a hlavně humpoláckou Mojsejkou.
Mistři hrůzy (2005) (seriál)
Průměrné horrorové příběhy. Opravdu dobré jsou jen 1x02 Dreams In The Witch House a 2x02 Family. Ostatní neurazí, ale ani nenadchnou. Rada: úplně bych při sledování vynechal díly Čokoláda a Heackel's Tale z první řady.
Ondine (2009)
Absolutně mimo můj filmový vkus..
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Další shit.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
To sa fakt nedá a nedá...
Fighter (2010)
Po odmlce do toho Bale zase pořádně šlápnul.
Tupíři (2010)
Parodovat sračku sračkou?
Tři dny ke svobodě (2010)
Nemá cenu vychvalovat. To co se odehrává na plátně mluví samo za sebe docela přesvědčivě.
Útěk z New Yorku (1981)
To lepší od Carpentera. Řadu let jsem si myslel, že Útěk z NY a jeho mnohem mladší dvojka Útěk z L.A. jsou jeden film:).
Chuck (2007) (seriál)
V O L O V I N K A