Recenze (699)
Legionář (1998)
Taková prachsprostá a pitomá slátanina. Moc mi nedošlo, o co všem co se na této sračce podíleli, šlo. Jasně, Van Damme je hercem pro béčkové filmy, ale tohle byl fakt zbytečně ztracený čas.
Cyborg (1989)
Dokonale zvládnutá postapokalyptická stránka filmu, totálně odporný záporák a sympatický Van Damme. No, vedle Krvavého sportu zřejmě nejlepší Van Dammův film.
Dvojitý zásah (1991)
Co mě na filmu pobavilo nejvíc? Asi to, jak Alex neustále řešil Chadovy hedvábný spodky:). Ale vážně. Jeden z Van Dammových lepších kousků.
Od dvanácti do tří (1976)
Rozdíl cca dvaceti let je interval, který se vetřel mezi moje jednotlivé shlédnutí tohoto westernu. A musím říct, že jsem si připomněl proč na mě kdysi tak mocně působil. Vtipný, romantický a smutný příběh Grahama Dorseyho je prostě dobrý včetně nezapomenutelné ústřední melodie, která jen dokresluje perfektní atmosféru pro mě perfektního story.
Rocker (2008)
Hlavní hrdina se nechal velice inspirovat mnohem lepším Blackem ve Škole rocku, zdá se mi. Ale jinak v pohodě filmek s chytlavými songy.
Líbáš jako Bůh (2009)
Ač jsem to neočekával, Poledňákovic Mařka nakonec neulovila bobříka trapnosti.
Appaloosa (2008)
Nevím, no. Viděl jsem už lepší kovbojky. Mnohem lepší kovbojky. Ve srovnání třeba s Yumou je to bída.
Vraždy podle abecedy (2008)
Tohle snad nejde ani nijak hanit...
Slepota (2008)
Snaha dobrá. Bohužel se minula účinkem. Ten nemocniční harém mě moc nepobavil a nákupní horečka taky ne. Atmosféra filmu byla jinak v celku ok.
Až do smrti (2007)
J-C.V.D. nemůže absolutně zahrát takové role. Ring, hřeby, střepy, jedna otočka, druhá otočka a rozštěp je to co od něho chceme vidět a v čem je zatraceně dobrej. Né takovýto shit.