Recenze (2 518)
Hannibal (2013) (seriál)
90%
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
90%
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
90%
Vlk z Wall Street (2013)
90%
Králova řeč (2010)
90%
Na vlásku (2010)
90%
Ripper Street (2012) (seriál)
95% - Obrovské překvapení. Začal jsem na Ripper Street koukat úplnou náhodou a po 6. díle 2. série musím uznat, že hlavní postavy, příběhy a prostředí seriálu jsem si doslova zamiloval...
Luther (2010) (seriál)
90% - Pokud máte rádi temné a inteligentní detektivky s jedinečným hlavním hrdinou, tohle je must see!
DC Showcase: Green Arrow (2010)
90%
Rivalové (2013)
90% - Film jsem si užil víc, než jsem čekal! Skvěle natočené a zahrané. Celé dvě hodiny jsem byl ponořen do děje a užíval si každou minutu...